trešdiena, 2010. gada 1. septembris



Apsveicu ar 1 septembri (It iipsshi manu mazo maasu Laurinju, kurai shii ir pirmaa diena beernudarzaa. :*:*:* Miilu!) Un man arii shii ir pirmaa skolas diena Latvieshu skolaa. ;( TAs noziimee visu dubultaa, taa kaa nekunksties!




Sajuusminaties, shodien visi atkal uz mani skatiijaas .. :D:D:d Tas taapeec, ka shodien auksts, bet es kaa vienmeer izceelos ar to, kas man muguraa. Pie viena jaa... Ta izskataas dalja no manas istabas...











Pagajusho nakt bija tiiik smuki maakonji! (mmm)
Pilniigi uznaaca Uldim raksturiigaa apmaatiiba ar maakonju fotograafeeshanu. :):)
Mana mazaa maasa taisa man matus... Nu redzees, kas sanaaks... :D:D
(shitais bloginjs nebuus gars, laika maz... projekts un.... man tachu jaabauda realitaate!)
Es buut totaala caca! :d Shodien padarbojos ar taisnotaaju. :d Nopietni. Es un viviana- klases cacas. :D:D
Bet man liekaas, ka es atbraukshu un juus mani vairs nepaziisiet.
Veel jo projaam esmu nelegaalais imirants! Bet shodien pabeidzaam visus papiirus, taa kaa ne uz ilgu laiku. ;)
Manai tulznai jau ir labaak, aldies, ka apjautaajaaties. Vairs nekliboju. (sun)
Btw, jaaiet paskatiities cik maksaa frizieris, jo vislabaakaa friziera- Ilzes Heincas man sobriid nav. ;( a man kraasa saak ibbaleet un gali ir beigti. ;(
Pats sev var abgriezt un nokrasot matus?
(£Un shis ir jautaajums, uz kuru es gaidu atbildi. :):) ;))

3 komentāri:

  1. Krāsot un griezt? Mierīgi. ar krāsošanas un griezšanas paņēmienu. :) "ABgriezt"'var tikai griežot ar ABām rokām. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Starp citu, kas tie par hieroglifiem uz durvīm?

    AtbildētDzēst
  3. Mans tai chii... Un energjiju aplis... tev labaak neredzeet sienu... uz kuras ir uzziimeeta gjitaara... kjeburaini. c:D:D

    AtbildētDzēst