ceturtdiena, 2010. gada 2. septembris

Multiperspektivität


shisir tas daarzs par kuru vakar staastiiju. :) (atvainojiet par nepareizo virzienu... te ir probleemas ar apgriesanu...)


1.shaadi sheit eed pusdienas. :):)

2. Ledaajs... slavenais.. :):)

3. nezinu... taa ir rakstiits uz koka.- :DD: (tad jau laikam taisniiba. )





















sakumaa bildes ar sveici (piedodiet oar nepareizo virzienu... anv viegli...)



























1.autobusa josla.






2.velo josla






3.autobusa pietura






4.man vnk atgaadinaaja lv. :)


5.(Es neesmu apmaata ar kalniem... es focheeju ziimi. :D:D)








































Juus vareetu Man uzrakstiit veestules un salikt tajaa pakaa ko mama suuta. :)
Un man vajag arii itaalju un franchu valodas 3 meeneshos. :) Luuuudzu! Es apsolu maaciities! :):) (franchu man vajag, jo citaadi nezinu, kaadas muljkiibas man anja maaca :D:D) Es jau teicu gabim, ka var arii krievu... Maaciishos arii to. :):) Taa kaa... Cik valodas juus gribat lai zinu... tik duutat shurp! :):)

Es muuzikaa esmu pilniigs i*****. ;( Neko nejeedz. So... Muuzikas skolotaajam jautri pasmieties par taadu muljkji. Es jau neko. Es jau nedusmojos par to, ka vinjs smejaas. Es dusmojos par to, ka vinjs staasta visiem jokus par mani, bet es nesaprotu, ko vinjs saka (jo jokus staasta wallis deutch) :@
Mazie shkolaades beerni smejaas ar.-.. so... Muuzikas skolas skoleeni... HELP!!!


Nopirku sev legendu- skolas dieneasgraamatu\plaanotaaju.
Ar taadiem relakseejoshi mieriigiem akmenjiem, gluzi kaa es
(omg... Shiito vajag ierameet.. es tikko pateicu, ka es esmu mieriiga:?:? :D)

Tik daudz ko teikt.. :):)

A)Esmu shausminoshi slinka... Man slinkumscensties veesturee kko saprast (nav jau taa, ka es baigi gribu un man baigi vajagf kko no taas vaacijas religjijas... pff)
un necenshos pildiit savas apnjemshanaas...
Un necenshos iemaaciities vaardinjus... Nee nu censhos... (no vaardniicas) bet es nemaaku... kaa lai iemaacaas?

B) Shodien nosveeros veel +3kg.. kopaa jau 7 kopsh atbraukshanas... taa jau es buushu resna...

C)Veel jo projaam neko nedaru peec skolas. ;(

B)Man ir traki garlaiciigi neko nesaprotot! ;(
(Forshi... abcb. :D:D pat alfabeitu nezinu. :D:D)

(interasanti ir tikai 1 nedeeljaa... peec tam paliek garlaiciigi. :D:D taa pat, kaa latvieshu skolaa...)

shodien panjeemu liidzi fochiku. :):) Nedaudz papriecaajos par Brig. :)

Nedaudz par pashu skolu (istaba laikam riit... vai 1dien. :):))

Skolaa klasee kozljaat kozljenes ir normaali. :O
Visiem ir brendiigie shuuzi, penaalji un somas (jaa... pat penaalji...)
Visi raksta ar kraasainajaam pildspalvaam uz a4 lapaam, kuras peec tam liek mapee, vai arii a4 kladees (visas klades vienaadas bez ziimeejumiem)

Es veesturee sapratu, ka lidojot shurp esmu ieguvusi vienu papildus stundu. :):) (Lai gan es vinju zaudeeshu, kad lidoshu atpakal...)

Es izdomaaju, ka maaciishos to ko gribu maaciities bet par paareejo nesatraukshos... TaS JAU NEKAS... PAARIS NESEKMIIGAS ATZIIMES (naakamnedeelj pirmais kd... nu labi pirmie kd)

Man sapliisa karshu lasiitaajs. ;(;(;( Bet es varu izmantot vieteejo (Kas irm labi, jo citaadi juus nekad nedabuutu bildes))



Vinjiem ir rolltoni!! KKadi kjiinieshu suudi, bet tiuk un taa atgaadina maajas (Jaa vies^tur-ROLTONI! (Piedod... aizmirsaas panjemt liidzi.. ;())

So... Stresinmjs... Bet man vismaz nebuus jaamaacaas ekonomika. Esmu klasee ar padziljinaato ekonomiku, un es nemaacos ekonomiku. :D:D
Es gan nezinu, vai tas noziimee, ka es vartu uz stundaam neiet. :D:D





















Mans cacu suniitis





Es un mana mazaa maasa anja :):) Suss. :):)
Pagaidaam shau. :*:*

1 komentārs:

  1. Tākš. Nu stāsti kas tev ir mūzikā par problēmām? esmu ar mieru palīdzēt. ;) un un un mīļs paldies par pirmā septembra sveicienu! ;) p\ar\ejo varēsi lasīt gmailā, kā man te iet pa šo srudens apsēsto valsti. :)

    AtbildētDzēst