otrdiena, 2010. gada 14. septembris

Viss un nekas (franciski)

Beidzzot jaakjeras klaat. :):):)

Pirmdiena.

Mums ir stunda, kuraa nedaram neko.. :D:D Pildaam maajasdarbus vai kko taadu. :D:D

Peldeeshana vnk iespaarda... Es nezinu... bet tas ir paaraak smiekliigi. Es tachi navaru ielekt, kad visi uz mani luur un ieveertee manu, nu jau sabojaato, figuuru. :D:D

Issti daudz no vakardienas neatceros...

AA.. EMees ar maasu sakaavaamies ar spilveniem.. Un opalikaam veelu nomodaa, lai skatiitos, kkadas diivainas filmas vai kko taadu... :D
Taadas, lai peec tam nevar mnaktii guleet, un no riita gruuti piecelties. :D

Shodiuena.

Taa... No riita pieceelos, jo man tachu r kaartiigi jaasataisaas uz skolu. :):)
VAru to normaali izdariit 20 minuutees. :):)

(Kakjis tikko briesmiigi njaudeedams ieveelaas man kleepii un tagad dzen nagus man ciskaa (veel jo prjaam briesmiigiu njaudeedams ))

2 Mtemaatikas- Noshaujiet Mani! Visi juutaas gudraaki, jo vinji reekjina uz kaukolaatora, bet es kljuudos reekjinot galvaa...

Kass veel... Stunda maajasdarbiem un ekonaamika- Kur atskjiriiba? :D A man riit jaasaak maaciities ekonomika...

Bez tam... Skolotaajs saak mani slaukt! Vinjam vajagot naudu... Pankuukainos 70 ferankus (35ls, ja gribam buut riebiigi preciizi jums saprotamaa valuutaa... :):) )

Un manam klasesbiedram sebastianam ir tieshi tik pat gari nagi, kaa man... Ko tas par vinju liecina...? :D:D

Man REligijaa ir 3!!!!! Zinu, ka taa nav laba atziime, bet ja njem veeraa, ka vinjiem ir tikai lidz 6... (Lai gan 3 arii ir nesekmiiga sheit) Bet 4 cilveekiem bija zemaakas par mani... (sun)

Labi, ka vinji man nejaustaa, kaada ir mana ticiiba.. Negrasos taisiit prezentaaciju par dievturiem... :D:D

Peec skolas sanjeemos un aizgaaju uz rock band..
Viss jau ir labi... Tikai vinjiem sestdien koncert, un vinji tagad njem veco programmu, so... shodien tikai klausiijos... Tik riebiigi, kad kaads bez sajuusmas dzeid vinu no tavaam miiljaakajaam dzeismaam un pie tam skjiibi.. ;(;(
Un ir viena meitene, baigaa zvaigzne... kuras bass man vnk griezaas ausiis... Baigaa krutaa... Jo var padziedaat zemu.. Pe.. Zemu, bet skjiibi. Es varu padziedaat zemaak, bet taisni!!!
Un madai par godu jaasaka, ka t8ur bija viens Arunveidiigais, nu izsplauts. :D:D

Njam... Vispaar vissa taa padariishana izskataas peec franchu valodas skolotaaja centieniem piepildiit savu sapni... Jo vinjs ir lead guitarist. :D:D

Vienam puisism, kurs speele solo gitaru, labajai rokai ir tikai3 pirksti. Bet vinjs speelee ar mediaatoru... Un kaa veel speelee.... mmmm.... Vnk milziigs TALANTS! :):):)

Maajaas braucu diezgan negribigi, btet tomeer, jo man pienaak paka ar manaam mantaam... Konchas un saldskaabmaize... mmm...
Juus nevarat iedomaaties manu sajuusmu ieliekot mutee saldskaabmaizi. :):) Jums tas liekaas nekas, bet man.... (mmm)

Ja... MAn nav graamatu mamm... Jo cik es sapratu, tu man atsuutiiji visu, ko tu nopirki, bet veel jau ir graamatas no biblioteikas... Ko laie s daru bez taam? Kaa lai es tagad zinu, kaa pildiit burtniicas? :(

Nee nu protams liels paldies mammai. :):):) Patr visu... Un par manaam sporta kurpeem un jogas paklaajinju.. Un kokosriekstu body butter... (ich liebe es :):) )

Man tikai tagad viss kjuus ar vien sarezgjiitaak

VEll paldies par mazo graamatinju ar franchu valodu ;););)

Es taa gribu ar jums visiem parunaaties!!!

Ich liebe ihr!
Milu juus! :*:*:*:*:*:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru