otrdiena, 2010. gada 31. augusts

Drugsshop

Nosaukums ir pateicoties aptiekai uz kuru man jaaskataas visai biezji...

dAUDZ LAIMES DZIMSHANAS DIENAA GUSTAV!!! :*:*:* (Es tevi miilu tik ljozti, ka tu pat nevai iedomaaties, kaa man tevis pietruukst... :*:*)

Protams, ka shodien modinaataajs nenozvaniija un es pamodos 7.10 tieshi 5 minuutes pirms mans mazais braalis satraukuma pilnaam ciim ienaaca manaa istabaa un pazinjoja, ka es buushu aizguleejusies. :D
Un mani mati ir vnk mezoniigi, jo vakar aizgaaju guleet ar slapjiem. Un njemot veeraa cikos es pamodos, man nebija laika vinjus savaakt.
;(
Brokastu arii nebija... Veiniigais ko es paspeeju bija- apgjeerbties un skriet. :D A es paspeeju... Garaas kaajas(Par kuraam man shodien izteica komplimentu) un 10m liidz pieturai. :D

IEDOMAAJIETIES! Matemaatikaa mani paarsteidza nesagatavotu! (Nevareeju atrast, kur esmu kljuudiijusies. :D)

Un lai mums labaak izskaidrotu teoriju, par lineaaro grafiku starp 2 punktiem, skolotaajs njem talkaa laru kroftu un videospeeles. :D:D

Ekonomikaa pacentos kko saprast. Neteikshu, ka rezultatiivi. :D
Njam... Cereesim, ka centiiba atmaksaajaas.
Un veel trakaak. Agraak manaa rokrakstaa nevareeja atskjirt k no h (shajaa zinjaa nekas nav mainiijies) bet tagad veel ir arii tas, ka r izskataas peec v. Vissliktaakais, ka es poati nevaru atskjirt, it iipashi, ja es nezinu, ko es rakstu. :D:D

Religjijaa juutos taa pat, kaa visi paareejie. Neko nejeedzu. :D:D

Un visubeidzot PAUSE! :):)
Beidzot vareeju paeest!
Un tiem, kas nezin manu maasu. Iedomaajieties.
Toletes skapiitii staav 2 tonaalaa kreema tuubinjas un matu taisnotaajs. (Iedomaajieties, kaa vinja izskataas)
Un tagad. Padariet vinju nedaudz beerniskjiigaaku.
Un lai pavisam izjauktu juusu priekstatu-vinja profesionaali nodarbojaas ar futbolu. :D
Ziniet man shodien ar to pauzi ir taa suudiigi un piektdien arii. Jo autobus pie skolas ir 11.42 un pie maajas 12.10
Un man vilciens ir 12.52 atpakal. :O Normals spriidiitis. :D:D
Braucot ar vilcienu uz skolu.
Ziniet reizeem ir taa, ka ir sajuuta, ka kaut kas truukst. Liidz kaut kas notiek un tu vairs nevari nesmaidiit. Tas ir itkaa tu buutu aizmidzis un tad peekshnji pamostos.
Ar mani taa shodien notika. Vilciena stacijaa. :):)
Ziniet, ko es sapratu? Es visu laiku blogu rakstu par sevi, savaam domaam un notikumiem.- Nee nu nav jau taa, ka tas ir nepareizi. Tas ir pareizi. Bet es galiigi aizmirszu, ka juus sheit nekad neeesat bijushi un, ka man vajadzeetu pastastiit, kaa sheit izskataas.
Nu taatad...
Brig.
no autobusa vai vilciena pieturvietas liidz skolai kalnaa jaakaapj 5-7minuutes no autobusa un 10-16 minuutes no vilciena. Celjsh- brugjeets.
Ielinjas shauras un to saanos 5staavu maajas. Tad, kad man ir tikai 45 minuushu pauze man ir jaaiet viss celjs lejup no kalna, lai kko nopirktu.
Netaalu no skolas ir briinumskaists daarzs. Caur to tek strautinjs un tur ir 3 struuklakas (Latvijaa visi tajaas peldeetos, bet te ir uudens no kalniem, auksts!!) Netaalu no skolas ir aara peldbaseins ar 7m nobraucienu(TRUBAA!) Un arii peldbaseins telpaas (Kur mees vakar peldeejaam.) Peldbaseina apkalpojoshajaa personaalaa ietilpst 3 muukjenes, jo netaalu ir meitenju klostera skola. Un veel zemaak arii klosteris (pa taisno no skolas uz klosteri, nesabojaasim jaunatni)
Skola sastaav no 5 eekaam-A,B, sporta kompleksda, internaata un thejaateris (nezinu, kaa vinju deeveet). Man lielaakoties stundas notiek B-Ekaa. (vislielaakaa) Ekaam nav vienotas arhitektuuras, bet komplekts izskataas labi.
Beigas.
Vaacu cvalodas skolotaajs pienaaca ljoti smaidoshs un apjautaajaas, kaa man iet ar prezentaaciju. (Neesmu pat asaakusi- auch!) Es teicu- labi, liidz piektdienai buus (var tachu pover pointaa 20 slaisus aatri uzmeistart avne? Es gan totaali esmu aizmirsusi, kaa to dara.)
Pretii pieturai ir aptieka...
Uzrasti veesta.
City apotheke +
Parfumerie Drugstore apotheke
Drugstore- HAHAHAHAHA :D:D:D
Laba aptieka- man patiik...
Ziniet, ko profesionaalie biatlonisti dara tagad, kad nav sniega? Njem nuujotaaju nuujas un skrituljslidas ar pagarinaajumu. (tikai 2 ritenji. _Un vinas ir lkaa sleepes. 20cm garaakas par kaaju. )Un Aida! Treninjs! :):)
Mazie puishiishi atkal bija tur. Shoreiz uzlika saulesbrilles un pazeminaaja balsi. A neka! Nedos. :D:D

3 komentāri:

  1. Paldies par Brig aprakstu. Tādus patiešām gribētos vēl. Un ne tikai par Brig. Detaļas, detaļas... tās tās garšīgākās. :)

    AtbildētDzēst
  2. Jā, jā- apraksti arī savu istabu!!! un lūdzu arī foto iekš gmail.

    AtbildētDzēst
  3. hm... centiishos. :)
    Foto buus te... nepiemeeslosu vinju picasu. :)

    AtbildētDzēst