ceturtdiena, 2010. gada 16. septembris

khmm

Ziniet, kas sanaak, ja juus kko ljoti miilat bet reizee no visas sirds ieniistas, taa, ka tas jums liek gribeet raudot vemt?

Tad sajaa lietaa juus kljuusiet par iistu gjeeniju!

Nu labi... tikai meegjinu sevi mierinaat.
Runa ir par muuziku...
Mums bija muuzikas diktaats. Tas ir kad skolotaajs speelee uz klaviereem un tev jaapieraksta notis... ;(;( Un tad veel vinjs pienaak man klaat un uzbrauc par to, ka es nepareizi izpildiiju maajasdarbu, un ka es nesaprotu, ko vinjs no manis grib....

Pasakiet, ka jums nebuutu veeleeshanaas latviski vinju nolamaat (visslabaakais ir tas, ka var nolamaat tikai ar krievu lamuvaardiem (giggle)) un iziet pa durviim nekad vairs neatgriezoties.

Bet no otras uses, man patiik vinja muzikaalaa gaume... un dziedaashana stundaas... un vinja psihopaatiskaa klavieru speeleshana ieurbjoties papiira lapaa uz kuras nekas nav rakstiits. Man patiik arii joki, kurus es nesaprotu, bet tie tiek pastaastiiti tik smiekliigaa veidaa....

Man ir daliitas juuutas, un es nezinu, kura no abaam njems virsroku, bet abos gadiijumos buus lielas paarmainjas.....



Stulbais valuutas kurss. 1fr=0.5535santiimi. nevis 0.4936 kaa es domaaju. So.... visi mani briinumi ar naudaam beidzot ir skaidri... kur es pazaudeeju naudu? valuutas kurss ir cits... Un tagad es vnk atkal buushu tukshaa... jo man ir tikai 100fr... un visi man ir kkam jaaatdod.. ;(;(

Es vnk "no visas sirds miilu" sho par bankaam izslaveeto valsti. (puupeedis)





Kas veel... Shodien paveeraas labs skats meitenju toletees peec pusdienaam... :D Staav rinda meitenju pie 2 izlieteem un burstee savus zobus. :D:D:D Labs...

Kas veel notiek?
Vakar vakaraa vingroshanaa bija cita trennere... man shitaa patiik labaak.. :):) Vinja liek maniem muskujiem tieshaam straadaat. :):):)

Taa... Nu.. Geograafijaa varam necereet uz sekmiibu.. :D:D BEt.... Man matemaatikaa ir 4,5! :P :):):) Jo kljuudas man ir tikai taadas, ka es nezinu, kaa pareizi pierakstiit, vai arii nesaprotu, kas piem ir Srenge. :D:D

1 komentārs:

  1. Saule? Runājot par mūziku, ieej gmailā tur tev šis tas ir uzdrukāts.;) sorry, ka ātrāk nesanāca laiciņš, vēlu esmu mājās, un tad nav spēka noko padarīt, knapi izmācos. ;)

    AtbildētDzēst