svētdiena, 2010. gada 5. septembris

afs veekend.

Nekas nav jaauztver personiigi. :D:D

Nesatiku latvijas meiteni. ;(

Bet... mums bija viens krievu puisis (Mees abi maaciijamm vienam chiilietim krievu lamuvaardus.. :D:D galvenais, ka tu nevari vinajm angliski izskaidrot. kas tas ir. :D:D)

Jaa... Es un norveegju meitene(Mees btw abas jau 2 nedeelkjas ejam uz skolu. ;))- we ar ANNOYING ORANGES! Everybody loves us. (sun)
Bet oranza binu tikai es... :D:D
Dazi pat nekad nebija redzeejushiu video youtube. ;( Zeel vinju...
Buus jaaizsuuta links.

Meitene no indijas ir jauka.. Mees jau uzreiz iedraudzeejaamies. :)

puisis no norweegjijas ir vnh paarsmieklliigs... ;D;D Es nezinu kur vinjs var buuttrik komisks. :D:d
Un puisis no somijas ir jauks. :):)

Es vnk tuseejos ar tiem ziemeljniekiem vairaak... jo apmeeram 2\3 nometnes runaa spaaniski. ;( Njam... motivaacija maaciities...


Forshi, ka jaapaarsheezaas kkadas 3 vai 4 reizes lai nokljuutu trurp :D:D

Njam.. man patiik vilci4eni... atpakal celjaa veselu stundu noseedeeju 1 klases vagonaa... (Tas taa... es te neko veel nezinu... :D:D)

Man liekaas, ka tiuk daudz smiekliigu smieklu nav bijis. :D:d

Hey apple! :D:D


Je....
Mees speleejaam pasleepes tunsaa un es uzvareeju. :D:D

Un mums ar Eli (Norveegju meitene) nav skils(prasmes) basketbolaa.. we are skills! :D:d mees staaveejaam uz balkona, kjeeraam dzeku mestaas bu,mbas un likaam grozaa. :):)

Un es iemaaciijos taisiit ZOPF! :):) (zhe best bred eva!)

Mums bija saruna par alhakolu... narkotikaam un sexu... :D:d its so funny... (Protams, ka mani komentaari visa shii pasaakuma laikaa, neljaava nevienam beigt smieties)

-vinji zeeniem staasta to pashu?
-Ja..
(Un mans komentraars)-jaa... :d zeeni..., galvenais nepalieciet staavoklii... jo tad jums buus jaabrauc maajaas... :D:D

Labais...
Njam.. (Un simona appeeda bananu uz kura vinja kko demonstreeja... (Lielas acis visiem). :D:D)

Jaa... Bet bija jautri...


AAAA... Rozaa uudens! Alkohols nav atljauts... mees bijaam mieraa ar rozaa uudeni. :D:D Es, krievs un ciilietis aakstijaamies uz nebeedu... Un mortins... :D:D(Nerveegju zeens) Vinjs vnk uzvedaas tik mulkjiigi9, ka es nezinu... :D:D

Man ir jauna ticiiba Shuhejism... vai shuheikjom (tas ir japaaniski)

Shuhei ir japaanju zeens. :D:D... jaa... gruuti izskaisriot... Katraa zinjaa... Esam apgaadaati ar ljoti daudz jaunu informaaciju... ljoti daudz lietaam, par kuraam ir- ja.. Nopietni!

Njam... Kas veel...

Iepazinos ar kamillu, kas dziivo vispaa. :):)

Un ANja ar Svenu staav man blakus un rec, par manaam copiiteem (Es samuddzinu matus un sasienu, peec tam taadi nekaartiigi lokaini. (mmm))

3 komentāri:

  1. Veel... Mums bija pashiem jaataisa eest... £Un mums bija kopeejaas dushas... uz kuraam mees ceelaamies agraak., lai ietu pa vienam. :D:D

    AtbildētDzēst
  2. tie liekie kilogrami tev droši vien no tās garšīgās maizes, kura ar sveistu :)

    AtbildētDzēst