pirmdiena, 2010. gada 20. septembris

Izlaizam faktus? aha aha.....

Peiktdiena 17.septembris

Herbstwonderung bija trakoti jautrs... un trakoti viinogiani staavs! :):) Mees kaapaam viina kalnaa. tubish viinogulaaji pa labi, pa kreisi. priekshaa un pa... entschuldigung, aizmuguree.. :):):)
Un galaa tu vari visas arii nogarshot... mmmmm... gjeniaali. :):):)
Bet nogurums taads pamatiigais. :D:D
Puishi gaaja peldeeties... Es arii gribeeju, bet ko tad es.... bez peldkustiimaa..... (Ne nu kaads jau buutu prieciigs.. :D:D )

VAkars:
ahhh... Taatad. Klases balliite.
Ziniet, man garsho fanta zero. taada kaa vecaa fanta. Jo jaunaa ir pretiiga. pee... Un fanta mango... mmmm... heaven!
Pritams(ak es sliktaa meitene) man ir jaanogarsho visi iespeejamie alus un viina veidi, kas staav uz galda.
Neapvainojaties miiljie, bet te aluss ir pee (tad jau aldaris labaaks.) Bet viins... mmm.......
Mees speeleejaam speeli. ar kaartiim. Katram izdala 3 kaartis. Un uz galda 2 liinijaas izkaarto 10 kartis ar ateelu uz leju(katraa liinijaa pa 5). Tad. Savas 3 kartis atklaatas tu noliec uz galda taa lai visi redz, un panjem lielo glaazi ar kaut ko alhakolisku. Matias ar petriku dzeera smpanieti no pudeleem. Seebi dzeera martiinii no pudeles. un paareejie viskiju ar kolu (par sevi izstaastiishu veelaak ;) ). Tad. pa vienai tiek atklaatas uz galda noliktaas kaatris.
Ja-
1 liinijas 1 atklaartaa kaarts ir taada veida, kaa tev (daama, 10, karalis utt) tad tev ir jaaiedzer 1 malcinjs.
Ja 2 liinijas 1 atklaataa kaarts ir taada veida, kaa tev, tad tu vari likt kaadam citam izdzert vinu malcinju.
Katra 2 atklaataa kaarts ir 2 malcinji 3.-3 un arttieciigi turpinaas liidz 5. Ja tev ir 2 vienaadas kaartis, tad tu attieciigi vai nu dzer vai liec kaadam citam dzert dubultaa, atkariiba kura liinija tiek atklaata.
Tagad, kad visi ir sapratushi speeles buutiibu. Es jums varu izstaastiit ka es uzvareeju. :D Jo visi dzeera kolu ar viskiju, kameer es- tiiru kolu. :D Atskjiriibu nevar maniit. :D

Un man veel viesmamma brauca vienos nakltii pakalj.. ujj ujj ujj... :D:D

Sestdiena 18.septembris

Ja. Bet... ;( viina veidi daudz, alus veidi arii... naakamajaa riitaa mirsti no galvas saapeem. ;(;(

Bet es varoniigi pieceelos un devos taalaak. :):)

Vakaraa veel viena paseedeeshana ar draugiem. (shoreiz nedaudz vecaakiem un praatiigaakiem) Puishi varoniigi piedaavaa meiteneem alu vai viinu. (es zveeru man sagribeejaas vemt :D) Bet vispaar jautri. sildijaam maiziirti uz sveciishu liesminjas un runaajaamies. :):)

sveetdiena 19.septembris

Paargaajiens ar afs brig. Peec tik pasakaina vakara nebiju gatava tik aukstam laikam. ;(;( AUgshaa kalnos ir pamatiigi miinusos. ;(;(;(
Bet- pad ienu kljuva siltaaks. :) Es arii vareeju buut laimiiga un pafocheet kko. :):)
Btw-te ir interasanti. Jumti vecajaam maajaam ir no akmens plaaksneem. ;) Un te ir kazas, kuraam preciizi viena puse ir melan un otra balta. (giggle) Un govis, kuraam kaklaa ir nevis zvaninji, bet gan MILZU zvaargulji. Nu toc manas galvas lielumaa. :D:D

Eedaam tipisko izkauseeto sieru ar maziem kartupenjiem un tomaatu ciisinjiem. mmm... gardi... un skaisti. :):):)

Vakaraa biju stipri nogurusi- nemaz nekjeeros pie matemaatikas maajasdarba. :D:D Meesw maacaamies par texsta uzdevumiem. VAi es gribu tulkot? NOp! :D Un izraadaas, ka man vaardnicaa nemaz nav taadi vaardi. pff. ;(;(

Shodiena 20.septembris

Nu... No riita maajas püilniigs iztukshiitis- nav ko eest. :D:D
Skolaa... Nu kaa jau skolaa.. Nekas iipashs. :D:D
Aaa.. Nu vieniigi ienaakot Klasee, Patriks pieceljaas un saak aplaudeet: Und jetz kommt unsere lettische power. Katrina trinkt vodka wie wasser! (un tagad naak muusu latvieshu speeks, cilveeks, kursh dzer vodku kaa uudeni.)
Protams, ka njemot veeraa, ka vinjie te taadas lietas, kaa vodkas iisti nav. :D:d Visi pasmeejaas par Patriku, kursh manaami iipashi daudz no piektdienas vakara neatceraas. :D

Es aizmirsu, cikos man ir vilciens, so... aizbraucu par agru, un nepaspeeju normaali paeest. :D ;(;(

Sportaa daudz jaaskrien- (elsojosh suns.. )
^Tagad kaajas smeldz.

Bet pa leilam labi. :):)



Taa....

1)Kaads var dabuut Man Riigas sargus vaaciski?

2) Kaadaa kraasaa man kraasot matus? Blondus, vai bruunus?

3) Noveeliet man veiksmi, es tresdien eju maaciities Krievu valodu. ;);)

5 komentāri:

  1. Btw... Es iemaaciijos izskaidrot kas ir caca :D:D
    Vaaciski tas ir Tusi. D:D:

    AtbildētDzēst
  2. 2. noteikti brūnus
    3. veiksmi!
    a)ūu martini, tu zini, ka man garšo :D
    b)kalni, es tevi ļoti mīlu, tāpēc atsūti bilžas.
    c)nepārdzeries, būs labi.
    d)manā skolā arī tikai skrien, šausmīgi. bet es jau nē!
    e)es būt gudrākajā no angļu valodas grupiņām, bet ar 3 līmeni no augšas, tātad pēdējo savā grupiņā. un tad nu es domāju, kā būs mācīties krievu valodu ar šveices dialektu un vācu akcentu?

    AtbildētDzēst
  3. svaki... :D:d es to par krievu valodu.

    Vispaar pasakiet man kaadu dzeismu, kuru vareetu buut ar mieru speeleet rokgrupa, un kuru es varu dzeidaat. ;)

    AtbildētDzēst
  4. Tās melnās akmens plāksnes uz jumtiem sauc par šīferi. pa īstam. tas ir īstais šīferis, nevis tas pelēkais viļņainais, kā mums ir iemācīts.

    AtbildētDzēst
  5. brown. blondīnes dzīvi atliec uz pāris gadiņiem.
    es nesen attapos, ka nepildīju savu svēto solījumu un neatdevu savu balsi publiski... nu tas tiek darīts. muhahaha

    AtbildētDzēst