ceturtdiena, 2010. gada 9. septembris

GHuten taag mr.- Tie ir KORDILJERI, ka es jums saku! :D

Ja... Geograafijas skolotaajs ir iipash... It iipashi, kad runai aiziet liidz Chiiles izvietojumam. :)
Citiem vaardiem sakot- Shodien analizeejaam Chiiles klimatu un visu, ko vien var analizeet sakaraa ar to. Proztams, ka pusi nesapratu. :D:D

Paldies GABIITIM- Jo vinjs piesdauca nelaimi. :D:D Man buus jaamaacaas ekomnomika un jaastaipa kkadus 5kg smaga graamata. ;( Beet veel jo projaam nezinu kur lai rauj g4raamatu anglju valodai. ;(

Matemaatikas kd.

Milziisk virsraksts ikdieniskjaam lietaam. (Riit kd vaacu valodaa (scared))

Vispaar taa pat kaa latvijaa, laika par maz. Un es nekaaiiigi nevaru iegaumeet tos sasodiitos saiisinaajumus (Dots. Japieraada un atbilde :D )
Jaa... Kameer es sev domaas tulkoju peedeejo uzdevumu nozvaniija zvans. (Pfff)
So... Man nav pirmaa un peedeejaa uzdevuma. ;( (Pirmajaa bija jaapaskaidro, kas ir funkcija)

KAs veel. Jees naakamajaas 2 nedeeljaas nebuus veestures! :):)
Toti3es buus kkas liidziigs maajturiibai. :)
Un 17-HErbstwonderung! Un paargaajiens var saakties! (Es tikai ceru, ka manas kaajas izturees. ;( )

Vakar kopaa ar mazajiem biju vingriot (Abendsturnen) Bija jautri. Man tikai veel jo projaam saap roka no WII Boksa. :D:D

Kas veel. :):)

Ziniet, cik gruuti ir sarakstiities facebook cataa ar 3 ceilveekiem 3 dazaadaas valodaas. :D Jautri. Pasaki veel kammillai (Ar kuru es veelaak runaashiu spaaniski) kko latviski. :D:D aha aha.

Mama teica, ka zvaniit man nemaz neesot TIK daargi...so... :):)

Vispaar juus ljoti labi teikat galaa ar lielaako dalju savu uzdevumu. :):)

(Es printeeju araa dziesmas, bet man tik ljoti besii taa skanja- tieshi pie pashas auss.. (Un veel papiiri kaudzeem kriit aaraa. :D:D))

Njam.. smuka muuzika prasa upurus. :):)


Shodien kalni ljoti labi no riita izskatiijaasa. VAreeja redzeet, kaa tie pieliist ar sauli- Suse :):)

1 komentārs:

  1. angļu valodai es tev vienu gramatu aizsūtiju ;) varbūt noderēs.
    Zvanītgribētajiem- 1 minūte apm 0,40 LVL

    AtbildētDzēst