piektdiena, 2010. gada 10. septembris

Tieehi man sejaa! :D:D

Shodiena ir totaala raudamaa diena. ;(;(;(

Man visvairaak pietruukst maasasa. Es nezinu kpc. Shodien liidz ko vinju ieraugu bildees vai arii par vinju iedoomaajos naakas raudaat (I love u and i vana hold u 4 eve :*:*:*)

Rakstu dziesmu Laurinjai :*:* Un eLiinai :):)



Pat braalis nepietruukst tik ljoti... Vismaz vinja deelja nav jaaroud... Lai gan nataalija teica, ka parasti vecaakajiem pietruiuks taa jaunaakaa un otraadi... Nezinu, kaa juutaas Laura... ;(;(;(

Riit braucam uzItaaliju! :):) PAstaastishu veelak vairaak :):) (Kad buushu atpakal)

Shodien sanjeemu savu pirmo veestuli muuzaa! :):) No maates (vecmaaminjas, nezinu, kka iesaukta taa.. :):) ) Tagad jaaraksta gara atbilde, un jaizdrukaa kaadas bildiites. MAmm, vari vinjai opateikt, ka vinjas veestule pienaakusi ;);)

Shodien vaacuvalodas kd. :D:D
ES nevareeju atrast telpu. :D:D Tas jautri. :):) Un tad veel tev ir dotas 90 minuutes, lai izlasiitu textu, pasvitrotu galveno un uzrakjstiitu veel kkadu texstu. MAn pürotams bija jaadasa kkas cits, man bija jaaraksta konspekts kkadam texstam par valjiem :):) Bet es tik un taa pasviitroju galveno un atpazinu maakslinieciskaas izteiksmes liidzekljus, vai vismaz centos.. :):):)

B4et es censhos! :):)

Bet ziniet... Te viss maksaa daudz naudas. ;(;(;(

KLatraa zinjaa... Shodien man sebastians nobrauca garaam ar velosipeedu.. Iedomaajieties cik smiekliigi no malas izskataas, kad tu bez skanjas pasaki chau pamaajot ar galvu un otrs izdara taa pat. :D:D Taada maashana ar valjaa muti jau vien i. :D:D (Man shausmiigi naak miegs, taapeec piedodiet, ja nepareizi burti (sun))

shodien pakaavos ar maziem puikaam. :D:d vinji apceela manu braali. :D:D


Svens tagad visu meera manaas biksses.
Diivaans.-2 katriinas bilkshu garumaa
Kristiine-1,5 :D:D

NEvaru nesmieties....

4 komentāri:

  1. Btw (aizmirsu piebilst)
    Shodien redzeeju google mashiinu ar lielajaam kameraam uz jumta :):)
    Vareeshu skatiities uz sevi, jo tagad google maps ir sakumskola ar mani priekshplaanaa :):)

    AtbildētDzēst
  2. Veel kas...
    Ljoti daudz klausos ttousend miles by vannesa (Nezinu uzvaardu...)
    Un sapratu, kpc es nevaru nepiedot madai.
    Shii dziesma nav atminjas par notiekumu... bet gan par sajuutaam.. un vienmeer, kad esmu uz vinju dusmiiga, dzirdu sho dziesmu un vairs neesmu... :):):)

    AtbildētDzēst
  3. Vanessa Carlton. gāš man tevis arī pietrūkst, un vnm, kad ir garlaicīgi es iedomājos, ko darītu mēs abas kopā. specially in latvian and history. un un itālija ir pasakaina, vā ne?

    AtbildētDzēst
  4. Ja... Zini... es tev tagad biezi rakstiishu... MAn kaa nekaa arii ta jaamaacaas. :):):)

    :*:*:*
    Love u!

    AtbildētDzēst