ceturtdiena, 2010. gada 23. septembris

Ruschisch. :)

Mans draugs, mans rads... Manas dziives jeega... Mazliet pacieties.. Es nespeeju drukaat tik aatri... ;)

Bet par krievu valodu un peedeejaam dienaam. :)
Jau saaakumaa atvainoshos visiem, kas gaida manu blogu, un paliek gaidoshui, kameer es domaaju savas pusEMOigaas domas un mazliet nodarbojos ar raudaashanu.

Cilveeks, kursh nogalinaaja cilveeku, kursh izdomaaja homesickness- ir mans varonis! (sun)

Shodien nenesaas praats uz jautriibaam.. bet aatri :) (vnk liirisks noskanjojums. :) )

Krievu valodaa, man protams ir vieglaak, nekaa paareejiem.. Esmu vismaz dzirdeejusi sho valodu :) Un mums jau arii ir daudz to skanju. :)
Skolotaaja ir no ungaarijas :) Ljoti labi runaa krieviski. :) Im looking foward to know it! :P Mammiit, nerunaasiet vairs krieviski ;) Es sapratiishu ;)

KAs veel...
Es gd biju aizmirsusi, kas man patiik vislabaak- izbaudiit mirkli.. atrast skaistio it visaa... Es atkal, kaa jau latviete, padariju visu peleeku un ikdieniskju... BEt vienaa briidii, to apzinaajos... un tagad- atkal ieraudziiju sauli paarsliidam debesjumu.. atkal ieraudziiju viegli viistoshaas rozes.. un samiiciitaas pluumes, kas atgaadina speeles un ajutriibu.. un salaspili... (mmm)

Un ieraudziiju nopietnu biznesa cilveeku, smokingaa(tieshaam, nevis uzvelkaa, bet smokingaa :) ) ar spodri nospodrinaataam kurpeem melnu portfeli... un pie portfelja... mazs laaciitis,.. piekarinjs... mazmaziitinjs... bet tomeer...
atgaadina miilestiibu, kuras man te ljoti pietruukst...
Nav jau taa, ka es nezinu, ka juus mani ljoti milat, nav jau taa, ka juus to neatgaadinat paaraak biezi... BEt zinaat un juust... divas pilniigi dazaadas un pat nesavienojamas lietas....

Labi... shodien esmu tik liiriska... :) Ljoti... ieshu pamekleet kladi, kuraa rakstiit dzeju :)

Btw.. ar maadu noleemaam, ka man jaaizskataas, kaa hilary duff. ;) (par frizuuru iet runa) ierakstiet google un pirmaa bilde pirmajaa lapaa... manupraat...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru