otrdiena, 2010. gada 7. septembris

Wii! :)

Shodien atklaaju kaut ko gjeniaalu, ko jau sen zinaaju, bet nekad nebiju iedomaajusies, ka tas ir tik labs. Nintendo.Wii! Gjeniaali. Kaa jua es teicu.. ka esmu pienjeemusies svaraa par 8kg. ;( Un ja es taa turpinaashu sveessdu tuvu 200kg.. Taa kaa... Bet Wii fitnes ir kkas gjeniaals. :) Juutos nodarbijaajusi sevi neizejot no majas... Muskulji smeldz.. Tiik labi... Mamm... Ir taa veerts vinju nopirkt. ;) :)

Un veel kas. Mamm.. Es beidzot atradu savu jauno parakstu ;) :):)

Vakardien pirmo reizi biju uz kori. :):) Tiiik jautrs pasaaciens! Beidzot koris, kurs man patiik. :) :9 Un es padaru to jautraaku savaam meiteneem. :D Ziniet, kas ir viskrutaakais? Es esmu sopraanos! :D Iedomaajieties? :):)

Man vakar bija aatri jaapaspej uz vilcienu. Es eju atraak par vieim! Juhuu! Aman vnk kaajas garas. :P :D

Shodien bija pirmais kd. ;( Religjijaa. NEbiju maaciijusies. Un es ztaa pat nesaprotu jautaajumus. ;( :D Nu nekas. Es ceru... ;(

Shodien biju romantiskaa meitene. :):) Baigi atskjiraas no vakardienas bezruupiigaa hippy teela. :D:D

Shodien izteereeju savu naudinju..., A ko man dariit, ja man ir jaagaida stunda autobus un blakus ir vnk ideaals veikas? :):) Cenas arii nav traksa.. It iipashi, kad ir lielaas atlaides. Un vispaar te labi dzinsi maksaa 40fr, kas ir 20ls. bez atlaideem. ;) Njam, man ir zilais periods.. :D nopirku 3 zilas lietas. :):)

Braucot vilcienaa uz seetas kkadu 4km garunaa visu laiku atkaartojaas burti BER (Homesick)
Atgadinaaja miiljos bergjus, kur ztu vari ar Tobiiti iziet paskriet ma mezu, nav jaskrien kalnaa ar dieniem tracinoshiem mazuljiem. Manu zaljo maaju ar miiljo mammu un vakarinjaam kuras braalis cuukojaas un maasa vinjam saka nu-nu. Un gustavs atbild- Man nav nu-nu. :D Miss it. ;(

Shodien redzeeju, kaadu ljoti retu lietu-vilcienu uz vecaa bernes dzeldzcelja. Tur jau kaadus gadus 2 vilcieni nebrauc, jo tagad ir tunelis. Nav vairs jaabrauc kalnaa. A es redzeeju vilcienu. :)

Braucot klausos Prom uz siltajam salam.mp3 un man skjiet, ka taa ir vispiemeerotaakaa dziesma braucot un luukojoties uz kalniem. :):)
Un aizmirstoties skiitot dzelzcelja balstus liidz tie visi sapluust vienaa... :):)

Un tagad... Du du du dum.. Atveriet mutes un turiet taas valja.
Mees zinaam, ka te itkaa visam jaabuut daargaakam

kurpes prieks skriesanas-aptuveni 100ls
Graamatas-3x daargaakas, kaa latvijaa
Partika Piem sokolaade-1ls :(
Bet....
Dzinsi, bez atlaideem-20ls
Dakaine sporta soma-Latvija 64ls, sheit arii 60 bet tie ir SFr kas ir aptuveni 30ls. ;)
Laikam jau sheit ior lietas, kuras es varu pirkt te... bet dalja ir taada-labaak nee...
PVN-7,8%
Es vnk aizieshu un Latviju ar kaajaam un nomeetaashu saimas namu ar tomaatiem, uz kuriem ar markjieri uzrakstiishu Luudzu 21% :@
:D:D

2 komentāri:

  1. Tas bija spoku vilciens. Tu pajautāji, vai vēl kāds to vilcien redzēja? :D

    AtbildētDzēst
  2. Jaa. Tad man arii pateica, ka parasti tur neviens nebrauc (giggle)

    AtbildētDzēst