svētdiena, 2010. gada 12. septembris

Kur tad citur?

Shodiem... Hmmm..



Man liekaas, ka es notiekti kko aizmirsiishu... BEt saakshu ar vakardienu :):)





Sestdiena 11.septembris. 2010. gads



Bijaam itaalija.. Daudz picas un milziigas porcijas saldeejuma. Celjs taads pats kaa Latvijaa... :D:d Bedraisn. :D:D Sveicee nav bedru, tur viss liidzens (Par to veelaak. ;))

Leilaako dalju dienas pavadiijaam shoppingmal. :D:d Tur btw viss leetaak. ;)

Unated colors of beneton- maksaa kaa normaalas dreebes, ne taa, ka mums Latvijaa. ;(;(

Un tur bija daudz tie automaati, kur tu iemet naudinju un makskjeree mantu. Siikie tur atstaaja 12 eiro :D:D Tur bija viens milziigs. Ar lieliem play boy zakjiem un simpsoniem... :D:D (Un es teishii iedomaajos par gabi- tur bija ari... KENNY! :):):) )



Maasa nopirka zuraalu.. :D:D NEkas, ka italaiski.. Toties vinja var pievienot veel vienu justina bibera plakaatu savai kolekcijai. :D:D Vinjai ir kaadi 3 dabiskajaa lielumaa :D:D



Njam.

Biju tajaa pludmale, par kuru man stastija Renate. ;) Pie vistiiraakaa ezera eiropa, pludmale no tikai akmenjiem. MMM... Skaisti.. :):):)



(Milzu probleema un skumjas... Esmu pazaudeejusi sava fotoaparaata vaacinju vakar ;(;(;(;( )



kas veel. :D:D Nu labi... Es zinu, ka man bija daudz ko teikt vakar.. Bet shodien.,.. Neko vairs neatceros. :D:D





Tatad, par shodienu (Kameer neesmu aizmirsusi :D:D)







Svetdiena 12.septembris 2010.gads


  • Pamodos.
  • Aizgaju uz toleti¨.
  • Iztiriju zobus.
  • Ieskatijos spoguli un nosausminajos par savierm matiem. :D:D Jaiet pie friziera
  • nogaju leja paest.
  • Tad aizgaju atpakal augsha un sakartoju istabu.
  • Smuka tagad.
  • Tad biju domaajusi kjetries pie majasdarbiem. Bet.. Man piezvaniija susanna un uzaicinaaja iet uz vispu, kko iedzert vai taa. :D:D
  • Protams, ka plaani atkrita, kad es jau biju pateikusi savai viesmammai, ka es bushu majas 6 (Bija 3.)

Tad nu tagad par vispas gajienu... :D

Biju izleemusi meegjinaatb apmaldiities mazpilseetaa vispaa. Taa r ljoti skaista pilseeta. :):) PAtieshaam. Neko taadu nebiju redzejusi (Nu tikai filmas. :):))

Tad veel. Ziniet kur sheit jaunieshi dzer. Svetdienaas, kad te viss ir ciet. Vinji seez uz skolas trepiiteem un dzer alkaholiskos kokteljus. :D:D Veel droshak to dariit pie policijas iecirknja. :D:D

Njam, es kaadreiz ielikshu picasa video. Likshu daudzus, jo man vnk vajag tikt pie otra pc. :):)

Es man apnika, pavazaties. Es aizgaaju gar upi uz leju... Nu patiesiiba uz augshu... preteeji vinjas teceeshanas virzienam. Apseedos vienqa vietaa palasiit graamatu, kuru man iedeva Pauls. Paldies Paulam, kursh tik atri man dabuuja e-gramatu kuru ielikt telefona. :*:*

Taa upe ir ljoti skaista, bet stindzinoshi auksta. Un ta krasa... MMMM... Tik skaisti gaishi zila... Un tur bija tik skaists udenskritums un salinja... mmm...

Bijaam ar maasu skrituljot peec tam. LEs nokritu oie pashas maajas, jo runaaju ar gabi pa telefonu un mani paraava suns.. ;(;(

Njam, bijaam uz makdonaldu (zinu, ko juus domaajat. veel vairaak lieko kg... :D:D) Bet es appedu 2 cisburgerus un man palika tik slikzti, ka es nekad vairs neediishu... ;(;(

MEkas... Ir jau labi.. Bushas. :*:*:*


3 komentāri: