piektdiena, 2010. gada 24. septembris

Iisumaa...

Esmu Panda! :)







(Ja juus zinaat,kaa man gribeetos vnk publiceet blogu ar sho vieniigo tekkumu... bet nu labi...)


Es izveidoju blogu ar dzejoljiem ;) ---> Sheit

Es arii uzziimeeju liidaku, slakteru(? vai arii kaa mees izrunaajam vinja uzvaardu?) un kalveiiti, kameer mees maacijaamies par karkatuuraam veesturee.. :):)

Muuzikaa.. ehh... paprasiet kko vieglaaku.. :D

Bet galenais notikums- riit ir kkaadi sveetki, par godu kkadam tur slavenam lidotaajam (Kaa veinmeer neesmu paarbagaata ar faktiem :) (plats smaids))
Un shodien visu dienu paari lido militaaraas lidmashiinas... Paldies. No visas sirds.. Mani nekadiigi nepamet sajuuta, ka jaakjer visu ko var un jaabeeg...
Taadeelja esmu panda..
un arii citu raudoshu iemeslu deelj.. un arii svara.. :D:d +2 kg :D:D Kaa man patiik... Atbraukshu apanja. :D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru