pirmdiena, 2010. gada 27. septembris

Jo katram lietus makonim ir sava zelta malinja....

Pirmaam kaartaam gribeeju jums visiem ljoti atvainoties, ka es rakstu ljoti nesakariigi un ljoti nemaakuligi, ka es rakstu iisti un nemaz nedomaaju, vai juus saprotat, par ko es runaaju. Es nesolu neko. Bet es saku- es megjinashu. Es padomashu.. Un, ja dievs buus taa leemis... viss mainiisies.





Sestdiena. (es patiesham nezinu, cik ilgi neesmu rakstijusi)





Pamodos. Sapratu, ka pulkstens ir 8.15 noleemu iet gulet, bet ta vietaa lai guleetu es paceelu savu galvgali uz augsaako liimeni uzliku muuziku un saaku lasiit bada speeles 3.

Nu man bija taada doma piebiedroties saviem daargajiem draugiem paspeeleet bowlingu, saakumaa bija doma doties uz kaut ko liidziigu meza kakjim, bet taa kaa araa bija slikts laiks plaani mainiijaas. Es biju noleemusi doties lejup un pajautaat manai mammai, vai es varu iet ar vienjiem (jo KADS man personiski sms veidaa pajautaaja, vai es buushu ;) (tas taa, ka es iisti nezinu, kurs :D:D ))

Protams, ka liidz ko es noliku savu kaaju dziivojumaa istabaa, Nataalija man pazinjoja, ka vinjas jaunaakaa maasa heidi brauc ciemos. Tatad. ;( Nekaada bowlinga.

Bet taa veitaa. Mees bijaam uz lidmashiinusowu (es tieshaam neatceros, ka to sauc latviski) par godu geo chawez (vai kkaa taa to raksta. ) bija skaisti, tiaki maakonjains laiks... Un visa lielaa gjimene. Muuseejaa taatad 7cilveki. Plus nataalijas jaunaakaa maasa ar savu gjimeni- 3cilveeki; plus vecaakaa maasa- ar 6 cilveekiem... :) Arii beat braaleens ar saveim 2 beerniem un sievu. :) Muusu lielie cilveeki. :)

Peec tam braucaam ciemos pie vecaakaas maasas. vinja dazus gadus atpakalj uzbuuveeja sev maaju. :)
Preteejaa ielas pusee gan ir maaja kas pieder manam kjiimijas skolotaajam, ar kuru vinjs vnk nevar nelieliities, lai gan no ielas vinja izskataas pretiigi kantaina un nekaada. (Petiesiibaa veel nav pabeigta... :D:D )

Pieaugushie muus pameta ar vecmaaminju... Veselu baru beernu tikai ar vienu vecmaaminju, kuras klaatbuutnee pie televiizotra ir jaaseez ar taisnu muguru un rocinjaam kleepiitii.. Un neizdveshot ne skanju... Pffff..... Un tad mees braucaam maajas guleet... BB dienai... :)): (Noskatiijos camp rock 2)

Svetdiena.
9 no riita mees izbraucaam no maajas uz vilcienu. :) Devaamies uz Zirihi... " nozeelojami nogurdinoshaas 2 stundas kas pavadiitas vilcienaa, bez jebkaadas jeedziigasshii laika izmantoshanas... Nee nu bija jau labi...

Ziirihes stacija ir vnk milziga... Man leikaas ka tikai ny ir lielaaka. :) :)

Bet briidis, kad visa gjimene gauzaas par to, ka jaaseez un jagaida tranvajs, bet ir auksti. es esmu laimiiga.
Seezu uz trotuaara malas un smiadot spaardu skiasti dzeltaniigi-oranzaas kastanjlapas no tramvaja sliedeem... Neesmu paarleicinaata, ka asaras, kas paarskreeja paar manu seju, bija taadelj, ka man pietruukst Latvijas... driizaak aiz laimes... :)

araa bija lietaina un paausta rdens diena, bet vismaz tur, atskjiriibaa no shejienes izskataas peec rudens :)

Zoo ir milzoniigs, mees 3 stundaan nevarejaam izstaigaat visu.
Bet nu zveerinji miiliigi un daudz... Kka patiesiibaa neizbaudiiju... Auksts lietus un taa taalak... :):)

atpakaljceljss... Nu... Mees bijaam vilcienaa ar veel veselu kaudzi cilveeku... Vietu nav... Mums ir jaaseez uz trepiiteem, es jau biju gatava te nedaudz paciiksteet, ka neerti...
Bet tad.... Es paskatijos, kas man seez blakus...... Ticiet man uzreiz palika labaak...... :):) (Tagad rakstu staastu par sho atgadiijumu. :):) )

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru