svētdiena, 2010. gada 5. septembris

Piektdienas lapa. :):)

Mana prezentaacija ierulee! :):)
(Lielais PALDIES un buchas Baibinjai! :*)
Es tikai vienreiz pateicu, ko gramatiski nepareizu. :D (sun)
Matias gan teica, ka es varot runaat Latviski. :D:D Miiljais sokolaades puika (Mad, tici man... aruuns nu nekaadaa zinjaa nav shokolaades.. :D:D tev vajadzeetu redzeet shejienieshus. :D :))
(Visi ir tik jauki. Staastiiju paskaalai, ka es saaku aizmirst dazaadus vaardus. un meitenes ir ar mieru maaciities latvieshu valodu, lai man paliidzeetu neaizmirst! (hug) Miilu shokolaades beernus. :):))

Tagad jau komoniceeju ar visu klasi. :):)

Un Patriks man shodien pamaaja, kameer es seedeeju pieturaa. (sun)
(How lame, par kko taadu lieliities. :D:D)

Protams, ka tik smukaa dienaa es arii staroju! :):)
Juus jau zinaat, kaa saule mani uzlaadee. :):)

(Es zinu, ka jums ljoti patiik, ka es trakstu gari, bet es rakstiishu iisaak, jo es jau taa pavadu daudz laika neta. :):))

Veesture iespaarda! :D

Protams, ka bildee no amerikas revoluucijas kko smiekliigu saskatiiju tikai es, nu labi Saara arii smeejaas. :D Un tad man tachu bligaati jaaizstaasta visiem (aizmuguree sheedoshajiem puishiem) ka es nepareizi izlasiiju, ka kkads tur slavens filozofs (Neiedziljinaashos detaljaas, juus droshvien vinju taa pat nezinaat. :D) dziivoja tikai 4 gadus. :D:D
Vispaareeja uzjautrinaashanaas par manu stulbumu. :P
Vaacu valodas skolotaajs man atnesiis mazo beernu lasaamvielu, lai es maacos lasiit. :D:d so lame...
Taadam graamatu taarpam :D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru