svētdiena, 2010. gada 22. augusts

open air gampel un mana geburtstag

Nju...
Ja vien man tiiik ljoti nevajadzeetu ut veikalu un es saprastu, ko man saka...

vajar.. Mana dzimshânas diena.
Man uzdaavinaaja kaudzi ar sokolaadi. (wierd)
un biljetes uz open air gampel!!!
tiik kruti.
Lai tgan pozitiivus bija lielaaks. :)
Piekriitot viesmammai, buutu labaak, ja tas buutu gada baigaas un es ietu ar saviem draugiem.
et nu... princis charlz ir vnk freak ;D;D bet man patika
Redwood pat veltiija man dziesmu. nu labi-visiem, kam vakar bija dzimenes. :)
Un mana jaunaa viena no mmiiljaakajaam dyiedaataajam stefanie heinzmann. :)
taa, kas dzien mii man is a my man.
un veel siga. viens no labaakajiem vaau reperime.
dziesma, kuru vinsh izpilidija kopaa ar veel vienu reperi-hary.

vaardi:
sigi und hary sigi sigi und hariy

nezinu, bet man kka vairak peec:
zigu un hari zigi zigi un hari :D:D:D

kas kuram tuvaaks.

the limp biskit.... pee.. nu man nepatika. paaraak daudz bljaava. a vinjs taa mieriigi iegaaja skatiitaajos. :D

jaa.. man patika.
Pirmie 5 franki aizgaaja saulesbrillees. nu labi kozlenees, kuraam liidzi naaca saulesbrilles.
Eedu kebabu. vinjiem kebabi ir burger maiziitees ;D;D
visaadi citaadi, runaaju ar daudz dazaadiem cilveekiem, bet vairaak gan kluseeju un klasos.

beidzot atradu skochu un pieliimeeju bildeetes pie sienas.

Milziigais zirneklis susija, shodien saaka tiesaat siseni, kursh vakar pie vinjas ieleeca.
Un J-J (dzzei-dzzei) viss ir skaidrs jau pashaa saakumaa-ta ir katriina, vinja ir savaajaa. J-J ir chivauvaa. jaa :P es dziivoju ar chivauvu! (sun)
Jau iestraadaajies, ka mani njem liidzi, kad jaaveda araa Lisa un J-J. Es tikai nesaprotu, kaapeec pie siksnas jaasien maisinjs :? Jo kakas ar vinjiem nevaac. :D

Njam. Baltaa kakjene ar dazaadas kraasas aciim, gulj manna gultaa, lai gan itkaa nedriiksteetu. Nu nezinu., kaa vinja tur nokluust, bet vinja tur visu klaiku uzrodaas. Un neticami kaitinoshi njaud.

Te viss ir tiiik kruti
Peec meenesha kiino raadiss step un 3d! (sun) Ceru, ka kaads ar mani aizies.
Un 3 septembrii buus camp rock 2. televiizors sheit rock!! :)

Ir nu gan man gara pasacinja. ;D;D
Veel neesmu redzeejusi trushus un otru kakji, bet gan ar laiku.

ost dad straadaa sodien no 5-17. 12 stundas!
vakar vins straadaaja no 5-13. nice

njam
man tik ljoti patiik rakstiit blogu, ka es to izstiepju, pa visu dienu. :D:D

Taa. Manai maasai shodien futbola mach. kaa jums skiet? man iet uz basketbolu?

Btw. Man galvaa piln ar diomaam. Pilniigi vaaraas. Un es domaaju vaaciski! TIkai pateikt neko nevaru.
Mana gjimen jau censhaas runaat hoch deutch(istajaa vaacu valodaa) bet tik un taa gd viss notiek wallis deuch (vinjeejajaa.)
njam
es neko nesaprotu bet nu labi.

Es vakar nosecinaaju, ka esmu garaakaa meitene sveicee. viirieshi naaca klaat un jautaaja, vai esmu iista. :D:D
Toties. te ir garaaki puishi par mani.
Gjerbaas te visi taa pat kaa latvijaa, bet vinjiemnav tik svariigi, kas otram muguraa.
Man bija koshi yaljaas bikses. nevien spat taa ipashi nepieveersa uzmaniibu.

Kas veel. Nezinu... Ienaaks praataa pienaakshu veelaak. ,)

chau chau (te arii taa saka. :))

(shobriid klausos astronout-salja riigas nekad veel liidz shim nebiju sjkatiijusies vinju videoklipus)

2 komentāri:

  1. :) Kas tur tagad, divi suņi?????

    AtbildētDzēst
  2. jaa. 2 sunji, 2 kakji, 2 trushi un zirneklis (sun) es domaaju, ka tu speej iedomaaties manas emocijas. :D:D

    AtbildētDzēst