pirmdiena, 2010. gada 30. augusts

sokolaades paradiize (dublis 2, jo 1 naebija pabiegts)

Shii ir shokolaades paradiize, jo sheit ir mana miiljaakaa shokolaade- piena ar piena pildiijumu.


Un veel te ir ljoti garshiiga maize, kuraa jau cepshanas procesaa pievienots piens un sviests (vareetu eest visu dienu un nakti.. (a tad es toc buutu resna...))


Bet vispaar bloginjs ir tapis taadelj, ka es juus visus miilu, jo mana rakstiit veelme nav tik liela, kaa juusu veelme lasiit. ;)


Bet man jums ir mazinjs luuguminjs. Neesiet egoistiski, un atrakstiet man e-pastinju, ar to, kaa jums iet. ;)


Un nesakiet, ka nav ko rakstiit. Es neesmu tur un nezinu neko...


Un ticiet man. Lietas ka "shodien no riita dzerot kafiiju ieraudziiju, kaa nokriit rmaa dzeltenaa lapa.. Un sapratu, ka ir rudens." man noziimee vairaak, kaa "prieksveeleeshanu aptaujaas uzvar par labu latviju" (Patiesiibaa man tas neinterese nemaz. ;) ;D )


Luudzu! :*:*


[Es to nevaru iztureet! Dziivoju sheit jau veselu muuziibu (8 dienas, ja gribam buut riebiigi preciizi. :D ) Bet neko veel neesmu izdariijusi vai redzeejusi! :D:D ]



Maza liiriska atkaape


KALNI.


Izbraukt cauri maakonjiem... Vai juus varat iedoomaaties sho skatu? sho sajuutu? Neaprakstaami... Es nenotureejos un atskatiijos, vai mees neatstaajam caurumu maakonjos. (giggle) Un tad.. Bruakt tieshi virs tiem.. Kaa bieza cukurvate tie klaaj asfaltu...


Mazais vienreizeejais zig-zag celinjs pa kuru braucot tu juuties kaa nepacietiigs raaveejsleedzeejs, kas nedauz kjeraas Mashiinu uz shii celja aptureet nedriiks, taapeec pastaigaat nevareejaam. BEt man gribeejaas.. Pamiiciities pa cukurvati... (mmm) Braucot veel augstaak ir sajuuta kaa vanaa, kas pilna ar vannas putaam. Tu redzi pilseetas tikai tur, kur neslienaas maakonju kalni...


no riiitiem kalnus meedz aptiit baltas maakonju shalles. Vinjiem arii auksti! Un naktiis maakonji teelo tiem aitinjas, kas lec paari meenesim. (Meenes tieshi aiz mana loga (you are the best guardian))


Kalni sniedz droshiibas sajuutu. Vismaz man... tie ir mans Lielais Droshais Visu redzshais un Sargaajoshais Teevs. :) Juutos maza un lutinaata vinju pakaajee. (sun)


Un vedot pastaigaaties sunjus pa ielaam, kuras ir tik mazas, kaa muusu piebraucamie celji, tas tevi palutina ar sauliiti. (sun)


liiriskaas atkaapes beigas


Kad mees iebraucaam vaacijaa man tika pazinjots, ka te kalnu nav. Kad es noraadiju uz vaacijas alpiem. Atbilde skaneeja luuk taa- Tie tachu nav nekaadi kalni! :D:D:D


(un ko tad vinji teiktu par latvijas pauguriem ? :D )


- Ko? kur tu redzi kaadu pauguru? Te taksh viss ir liidzens! :D



Mees bijaam ideaalaa vietaa. Itkaa parks, kura air sabuuveetas visaada veida eko modernaas maajas. Viena bija kokaa! Otra, kaa bebru midzenis, liidz pusei uudenii! :) Bewt vispaar iespaidiigi skaistas! :) Ljoti patika. Mees dabuujaam daudz balonu un konchas. Dazus pieleejaam ar uudeni (ballonus nevis konchas) Veins sapliisa lidojot uz manu pusi (slapji) Otrs- Anjai kleepii, supermodernajaa maajaa, vinjai seezot aadas diivaanaa! Juus varat iedoomaaties to breeku...


Tur bija vnk ideaals speeljlaukums!! MMMMMM... mums ari taadu vajag...



Lielaakaa dalja shejienieshu arii taadi shokolaadaini (mmm, interasanti... garsho vinji arii peec shokolaades? ;) (lick) ) Blondie te ir retums...


Manaam rocinjaam patiik sauliite (sun) bruuneliigi! :)


Ziniet, taas ziemelju smadzenes, kuraam viss aiziet tik leeni (vai arii neaiziet nemaz) kaa latvieshu vilcieni. atkal-neaovaiunojaties. Bet te leenaakais vilciens, par kuru visi gauzas, ir vismas 2x aatraaks par latvieshu vilcieniem. :d


Jo man tachu nevajag saprast, kur es esmu un ko daru, vane? :D


Patiesiibaa esmu vinjas vnk izsleegusi, nee bet iesleegusi citaa reziimaa, es taa teikt vinas neizmantoju pilniibaa. Es nedomaaju=neuztraucos. Par ko gan? kas gan var notikt, ja es vinjas uz kaadu laiku izsleedzu? Nu nau jau tik traki, ka es vinjas neizmantoju! Izmantoju, bet ne visaa potenciaalaa. Kaa jums skjiet, vai vinju speejas samazinaasies?


So... Mamm... Kad tu man suuti graamatas, luudzu ieliec rtur kaadu gudro graamatu arii. Man kkur istabaa ir graamata "efektiivas maaciishanaas rokasgramata" To tu vareetu ielikt, un veel "spanju valoda 3 meeneshos" (izstiepsim uz 9 :D) Vinjas staav vai nu uz mana naktsgaldinja, vai arii plauktinja gultas kajgalii. ;)


Paldies! :)


[Mees bijaam taadaa shovaa kur piedalaas cirkum trenneetie, bet liidz galam neiztrenneetie kakjuzveeri. skaisti miiliishi :) Peec tam skatiijaamies, kaa gadu vecie tigjerbeerni speeleejaas savaa nozogojumaa(ar uudenspeljki vienaa stuurii) Skaisti! :) ]


Un tad garais celjs maajup. A mees veel bijaam vienaa maaju izstaade, kur vienaa maajaa staaveeja gumijas laaciishi un citi gumijas konchuzveeri. Mees taa zagliigi vinjus nokopaam. :d Ilaid beernus taadaa iestatiijumaa! :D


Nu vo, nosaucu savi par beernu! ;( :D (re cik taalu mani tas novedis :d )


Atpakalj celjaa es aizmirsu uzvilkt zekjes, so manaas spilgti zilaas kedinjas (kuras dazi no jums nemaz nav redzeejushi) uzberza man tulznu taadaa vietaa, ka tagad gruuti staigaat.

Jaa... Bet atpakalj jaabrauc 3h. :D

Mees braucam un es redzu kalnus. Uz manu jautaajumu, pei kuriem mees dziivojam. Atbilde- pie tiem lielajiem aiz tiem tur.

Jopcik!

Es redzeeju augstaako sveices alpu virsotni! (Nezinu, vai taa ir augstaakaa visos alpos) [miiljie Latviju km2 vareetu tur mieriigi izklaat. ]

ziniet, vinjus visvairaak sajuusmina, tas, ka latvijaa ir tikai viens tunelis, un tas pats ljoti iisinjs! :D:D

Manam klasesbiedram ir ljoti interasanta pasaules uztvere. Vinjs nepiipee vinjs snauc tabaku. Juus teiksiet- nu un? nekaa iipasha. Bet iipashais ir nevis procesaa, bet gan iemeslaa. Taatad- Tas ir taapees, ka smeekjeeshana nepatiik apkaarteejiem, nodara kaiteejunu ekosisteemai un plaushaam, ko vinjs nevarot atljauties (man tulkoja) un veel, smeekjeet nevar visur, tev ir jaaiet aaraa. Un ko ziemaa? Tad esot auksts. :d LAbais. :):)

Pateeloshu Gustaavo:

Un es braucu uz autobanja

Un neradzu neko

visi koki viena zaljaa asaa

visi logi, zjogi ar.

Un pa pridim tur

Skaistums neradzeets

Pa logu manaams.

:):)

Atrodiet man auto, kuraa es varu nostaaveet pilnaa augumaa, bet kursh var iebraukt automaatieskajaa automazgaatuvee. Dabuusiet cepumu! :D:D

[Man skjiet, ka visi 5taalaakie blogi vairs nebuus tik gari, bet centiishos atrast ko uzrakstiit katru dienu ;) Tik delj jums dailjaas daamas un kungi, delj jums! :*:*]


2 komentāri: