ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

taa... (zinu, ka gabis gaida...)

Pamodos tad, kad latvijaa man buutu pienaacis autobus. :)
(es uzklausu luugumus, kas izteikti pa telefonu, lai gan smiekliigaak ir visu apraut.)
Man skjiet, ka jums visiem ir gruuti lasiit, jo man te nav garumziimju, so... es kaut kaa meegjinu iztikt. (esmu jau pieradusi pie burtu izvietojama)

Vispaar man ir iestaajies shoks. Es jau maajaas normaali runaaju vaaciski. (Un man ir jaapiedomaa pie Latvieshu vaardinjiem. (giggle))

Skola mani garlaiko, bet es ar nepacietiibu gaidu Matemaatiku. (jeej) Es saprotu vnk vissu. (sun)
Nu jau ir taa pat, kaa Latvijaa. Man paliek garlaiciigi, kameer skolotaajs kaut ko paskaisro tiem, kuriem nepielec. :D

Ekonomika- BORING ... Un shiodien pat bija 2 peec kaartas. :D

Es jums kkad paraadiishu savus skolotaajus. Ne jau nu bildees protams, bet es taisu galeriiju. ;) Es vinjus ziimeeju! Juus jau zinaat, kaa man ar to ziimeeshanu (giggle) Labaakais ziimeejums jo projaam ir Gabiitis. (sun) Bet es maacos. Ziimeeju skolotaajus. tikai tos, kuru stundaas man ir garlaiciigi (veesture un ekonomika)
Es gribu uzziimeet Matemaatikas, Muuzikas un Sporta skolotaajus (Sheit lielaakaa dalja skolotaaju ir viirieshi. Man ir tikai 2 skolotaajas. ;) ) bet... Man vinju stundas tik ljoti patiik! (sun)
A man patiik ziimeet veestures un Ekonomikas skolotaajus. (sun) Ekonomikas skolotaaja ir ljoti skaista. Savaa vecumaa (vinjai ir ap 50) izskataas pat ljoti labi! Taapeec es ljoti pacentos, lai vinju uzziimeetu. (Es patieshaam atvainojos par gramatikas kluudaam.) Bet veestures skolotaajs ir vnk smiekliigs. :D Patieshaam komisks.

Man shodien bija muuzikas stunda! Riit buus veel viena (es maajasdarbus jau izpildiiju (sun)) Un ziemiet ko? Mees maacaamies notis, taadeelj es neko atkal nesaprotu. :d Un tas saucaas es no muuzikas kaut ko saprotu. :D bet es domaaju, ka peec shii gada es zinaashu ljoti daudz. Septembra beigaas mums ir tests. Mums ir jaadzied no notiim bez melodijas.. Nee nu itkaa jau man ir ljoti labas izredzes iemaaciities labaak dziedaat, bet man bail, ka es navareeshu iemaaciities, jo atkariibaa no diazu vai bemolu skaita pie noshu atsleegas, noties atrodaas citaas vietaas. ;( Un daudz jaamaacaas... ;(

BEt nu tas taa. :D:D

Man patiik geograafija. Mees atkaartojam klimatus un tadaa garaa. Bet skolotaajs ir jauks.

Sheit visaas klasees ir taafeles, kas biidaas uz augshu un leju un visur ir projektori.. (pattiesiibaa uz taafeles te raksta reti (giggle)) Un te nav kriizes :D viss tiek kopeets. Un skolaa nav jaastilojaas... visas burtniicas ir vienaadas, vai arii ir mapes ar lapaam. :D So... nice. Ziniet kpc vinjiem visiem ir dakaine somas? Vienkaarshi vinjiem te gruuti atrast citas. :D Vini^jiem dakaine paardod graamatu vekalos. ;)

Mana mazaa maasa man vakar pajautaaja, vai es esmu vinjaas maasa. Tas bija tiik jauki! (sun) Protams, ka es atbildeeju ja. Un vinja bija laimiiga. Pirmais apskaaviens man sveicee. (sun)

A.. Manu klasesbiedru nesauc Metjuu, mums ir divi matiasi. Tikai anglju valodas skolotaaja izrunaa to taa...

Peec amerikas standastiem man tagad ir patiesi draudzenes... Jo uzpeldeeja jautaajuzms- Hast du eine Freund? (Vai tev ir draugs?) vissos seriaalos so jautaajumu meitenes uzdod savaam draudzeneem... :D:D:D Nice. :)

Es nezinu ko veel. :D:D Es noteikti kko aizmirsu. :D:D Es pierakstiishu riit. (sun)

Riit peec skolas meesa r meiteneem ejam kko ieedzert. ;) (nosvineet manu 1 nedeelju sheit ;) )

1 komentārs: