piektdiena, 2010. gada 20. augusts

nu taa...

kjipa esmu klaat.
(nevaru ciest sho vaacu tastatuuru... z ir kkur augspusee un es nevaru izfunktiereet kaa vietaa, un izsaukuma ziime ir muuziigaa miikla)

kkadi wi-fi te ir... bte es nezinu paroles.

ev. Elin.. man vajag tavu épastu. jo es tav gribu arii kko personiigi aizrakstiit, bet tu man aizmirsi vinju iedot. ;)

Nju.. skats ir briineskjiigs. es lidoju paari latvijai, juuai ar kugjiiti, minhenei, un beidzot ziirihei... paspeeju izbraukaat visu sweici un tagad rakstu jums.

Latvijas rosols ar putukreejumu. Skaista latvija ar maakoniishiem.
sheit ir loti labs skats. Varbuut veelaak ielikshu kaadu bildiiti (sun)
vispaariigi... Te ir tunelji(izsaukumziime) dazi pat 20 minuutes jaabrauc ar vilcienu. Man veel jauzzin, kur ir veikals.
A manaa istabaa, jau ir ieliktas manas bildes. Veina ar Eliinu... No jaanjiem :* es apraudaajos to ieraugot.
starp citu... piedod. es atveeru daavanu tagad, bet miiljie, vinja bija ideaala! Labaakas daavanas nemaak uzdaavinaat neviens. Ja tu zinaatu, kaa man tevis pietruuks!
Pa visu istabu izliimeeshu bildes. (sun)
Mazlietinj paraudaashu. Bet buus labi. :) varbuut.

neko nesoloshaa soseja aiz mana loga nekad neapklust, bet... man skola jua ir sakusies! vinji tikai nezin, kura klasee mani ielikt.

Sveicee vinjiem vasaras briivlaiks ir tikai 7 nedeeljas garss. taadeelj skola jau ir sakusies.
Nespeeju saprast, kas man jaadara un kur man jaabrauc.

Bet maaja.... Un kalni... mmm...
Mums ar maasu ir savs dziivoklis maajas augsstaavaa. man viena istaba un otra vinjai. mums ir arii virtuve, bet to neviens neizmanto. te ir daudz pazobeles, kuraas es noteikti ieliidiishu un paspeeleeshu. vienai pat ieeja ir manaa istabaa.
Man gribeetos, lai mees ar maasu ietu vienaa klasee. bet nu tur neko0 nevar dariit.

Neko nesaprotu, kaa vinji runaa, jo vinji itkaa censhaas runaat vaciski, bet vinjiem ir pilniigi sava valoda. Gluzi, kaa latvijaa latgalee.

atrakstiet man luudzu épastu katrina.keta@gmail.com citaadaak, es nezinu kam rakstiit. ;)

1 komentārs: