otrdiena, 2010. gada 24. augusts

ja ja ja ja- sehr lustig?

as usual..

Pamodos un aizmigu... :D:D Nekas brokastis jau nav svariigas vane? :D:D
Njam.. Iekaapu autobusaa.. Jahela speciali brauca agraak, jo es nezinaaju, kur jaaiet. :D:D

Un autobus nogrizaas nepareizi... :D:D viss autobuss -- ahhh.. :D:D nopuutu nopuutaas... :D:D

njam. man tik ljoti gribeejaas eest. :D:D
Matemaatika rock! Es visu saprotu! :P Patieshaam.. ;)
Njam... es jau to ta ka esmu maaciijusies.

Vispaar vinji man ir priekshaa tikai vaacu valodaa... Logjika kur tu rodies. :D:D

Njam... ekonomikaa es vispaar neko nesapratu. :D:D:D Vinji par kreditoriem runaaja, bet vai jman tas interesee? :D:D nu labi.. Tas taa.. (Kas taa? Es esmu klasee ar ekonomikas novirzienu velns paraavis. :@)

Njam... Kas veel. Bruacu maajas un nogaidiijos autobusu. :D:D Pusdienas bija ljoti garshiigas... Karteejais sveices specalle, kaa saka mans host dad.

A atpakalj mani veda ar mashiinu.. ak es izlutinaataa. :D:D:D

Pec tam bija vacu valoda, kuraa skolotaajs beidzot apzelojaas un ta vietaa, lai liktu man maaciities par Maakslinieciskaas izteiksmes liidzekljiem vaacu valodaa, piekrita man ielikt atziimi, par prezentaaciju, kuru es uztaisiishu par Latviju (cuukmen saturies, Katii jau nu tevi neatstaas sveicei nezinaamu. :D:D) Kristiine jua pieteicaas paliidzeet. (sun)

Tad Man bija briivstunda. (Bezvadu internets manam telefonam skolaa nav draudziigs... Piesleegties nevaru ;( ) Es pieseedos pie lielajiem PC... Pimajaa-ubuntu, oki... bet izvelnes nev. :D:D:D
2-es taa arii neuzzinaaju, jo vinjs nesleedzaas iekshaa. :D:D Atstaaju pusiesleegushos, jo nevareeju izsleegt. :D:D

3-beidzot paveicaas. (fju) arii linux. A internetam bloks. :D:D Nekaada gmail, vai facebook. :D:D A dr.lv vinji neko nav uzlikushi... :D:D:D:d (sapnjojiet vien vieteejie (tagad sapratu, kaapeec vinji pie vinjiem neseez. )jums savus draugus netaa neredzeet, jo iet tikai Latvieshiem :D:D:D)
So jaa.... Paarkaapu pati savus notiekumus un iegaaju dr.lv ;( slikti? nu nez vai... :D:D

Kjiimija!!!! Gut sehr gut.. :D:D Paceelu roku 3 reizes jo zinaju pareizo atbildi. Vienreiz(ar lielu paarsteigumu aciis) mani izsauca. Pateicu apreizi, a paskaidrit nemaaku. :D:D:D:d Njam... silly mee...

Maajupceljs. :D:D

Mazi 14 vai 15 gadus veci puisishi uz ielas meklee vecaaku meiteni.... Kaa es to zinu? Nee... Es nepieteicos...:D:D £Mani taadas lietas nesaista :D (mirklis divdomiigaam paardomaam ;))

Vinji staaveeja pie tabakas veikala un trinaas... :D
Ka jums skjiet, ko vinji grib? :D:D

Nja..

shodien staavot pieturaa redzeeju izspljautu aruunu (ja madar, tarhuunu tarhuunu ;) )
Kas mâr mnai ir, vakar Laura, shodien aaruuns?! :D:D
Hmmm...
Bet runaajot par liidziibu.
Matias-->izspljauts andris (man pashai sanaaca smiekli par vaardu izspljauts... kurh vinju kozljaaja? :D:D) tikai smukaaks, ar tumshiem matiem, un kko arii galvaa. D::D Nebuus jaavadaa saitiitee, lai nenokliist. :D:D

Und Patrik-->A Totaals Alens... Tikai iisaaks. :D:D Nu biskjinj. :D:D ;);)
(giggle)

Es sapratu, kaapeec es nevaru braukt ar riteni uz skolu. Kalni? Man po!
A pa shoseju jaabrauc! Nee, nu it kaa jau nekas, ja vien taa nebuutu shoseja uz 120 :D:D U get the idea. :D

Vakar nospeeleejiu maasaam dziesmu (opposits :) Maneejaa ;) )
njam... Tagad Anjam mani kutina visu laiku... Un es esmu vnjas zirgs... gluzi, kaa Peeteris gustava... :D

Bet nu jaa.... gjitaara man tagad staav blakus, te pagrabstaavaa (buutu jaabuut 2 staavus augstaak... ;D;D) ANja bish paspeeleejaass. :D:D Es pamaaciju saveejiem runaat Latviski... :D:D Un mees abas ar Anju tagad staigaajam pa maaju, ieraugam kko- aaaaa nee! :D:D:D

Man baidzot ir jautri un labi maajaas. :) (sun)

Nu tad liidz veelaakam. ;)
Man jaaiet pildiit md, kuru man nav, jo veel jo projaam man nav graamatu. :D:D


Btw (It iipashi dommaats kiki. :D:D) Jahea teica, ka mees varbuut varam ar kaajaam uz milaanu aiziet.. :D:D Tepat aiz kalniem jau i. :D:D:d

8 komentāri:

  1. Btw... vinjiem kjiimija ir pirmo gadu. ;)
    Runaajaam par to, kaa atskjirt kjiimiskaas no fizikaalajaam iipashiibaam (vaartiijos gar zemi no neziniishiem (lai gan es pat nezinu, ko noziimmee kkas, kas noziimeejot uudens iztvaikoshana (vaacu valoda protams :D:D)))

    AtbildētDzēst
  2. Juus tikai te neuznjemat paaraak daudz c vitamiina, oki? :D:D:D

    AtbildētDzēst
  3. Kāpēc nenofočēji mazos puisīšus pie tabakas veikala? Jāparāda latviešiem, lai nedomā, ka tikai mums gribās pīpot.

    AtbildētDzēst
  4. :D:D
    Taapeec, ka vinji man s5taaveeja tieshi aiz muguras. :D:D:D njam...

    AtbildētDzēst
  5. Ah, tava skola ir tīk kruta. Man gribās uz turieni.. :D
    Bet zini, labi, ka viņi bija vsm 14 gadus veci, nevis kā pie mums jau 12 gados..
    Gāš izspļauts Alens? Es viņu nesen Alfā redzēju, kas par milzi. Bet nu ceru, ka tas džeks bija sakarīgāks par Alnīti! :P
    P.S. es iešu valodu klasē, tātad pēc pāris mēnešiem runāšu ar tevi tikai angliski vai vāciski.. Kā tev patīk šī ideja?

    AtbildētDzēst
  6. wow... Jee ar mnai kaads runaas normaalaa vaacu valodaa! (party)

    Nju.. vinjui izskatiijaas tik veci.. nu izskatiijaas normaalaa vecumaa, vnk te var no 16... so manaa vecumaa vinji nav...

    AtbildētDzēst
  7. Ahaha.
    Nu taa..Ar kajaam jau nezinu..Vispaar man te paari kalniem kurus redzu ir Shveice laikam..Vai kko taa man staastija :D:D

    AtbildētDzēst
  8. Ej... Mees esam tuvu!! :):):)
    VAjadzeetu buut jaa. :):)

    AtbildētDzēst