trešdiena, 2010. gada 25. augusts

nein du bist eine piile!! :D:D:D

Shodien neaizguleejos! (sun)



(sanaaks baigaa putra, bet shodien aatri beidzaas stundas un man galvaa putra! :D:D)



Cilveekiem manaa klasee anglju valodaa deva tulkot teikumu "vinjam pierer 3 mashiinas" :D:D:D Un muusu skolotaaja izklausas peec taadas, kas ierunaa audio graamatas. :D



Vai nu es pamatiigi jaucu vaardus vai arii mums klaseeir 2 matiassi (Protams man naakaas jums atvainoties, jo puisis, kuru es visu laiku saucu par matiasu ir metjuu [kas tas par vaacu vaardu.. :?])



Nja tas patsa man bija arii ar sebastianu... nu labi -iem. Vinji ir 2.. un veel seez blakus! :D:D fraky...



ekonomika ir mana guljamaa stunda... :D:D es vnk neko nerubiju un neesmu paarliecinaata, ka gribu verstanden(ja vien es atcereetos, kaa tas ir latviski :D:D), taapeec vai nu gulju vai arii vai arii trenneejos rakstiit r burtu, citaadaak mans matematikas skolotaajas raksta p taa pat kaa es r un tad var sanaakt caabiigi.. (ljoti sakariigi...)



Btw-sindija dziivos pie austrijas robezas... (sun) es gribu braukt ciemos!!!



a man patiik informaatika! :d skolotaajs teica, ka vinja var man visu paarlikt franciski. :D Nezin kaapeec no smiekliem miraam nost tikai es, Larisa un Sebastians. :d



Njam vinjiem te no riita ir auksts un pa dienu neizturami karsts. (vismaz manaam, melnajos legingos ieteerptajaam, kaajaam taa skjiet.) Taadeelju vinji visi staipa liidzi jakas. Es nee, veel viena lieta, kaadeel mani uzskatiit par diivainu. Veel ir tas, ka vinji vienaas un tajaas pashaas dreebees staigaa 3 dienas, es katru dienu citaas un veel piedevaam citos apavos. :D:D Man skjiet vinji briinaas, cik daudz salien 20kg.. Un nopietni gaida, kad man izbeigsies dreebes. :D:D



Vakar, kad norakstiiju religjiju no Vivas (viviana nav mazliet vi vi vi vi vi vi vaards... :D:D:D) sapratu, ka es pat lasiit nevaru, taadeelj aiznjeemos no maasas graamatu. :D:D kkada smiekliiga... :)



Ejot uz pieturu noraadiju Reichelai uz sporta veikalu, pie kura staav sleepes, pat nav piesleegtas.

Un teicu, ka Latvijaa vinjas jau buutu nozaktas. Vinja uz mani TAA paskatiijaas. :D:D



Tagad zinu, kur dziivo Patriks. ;) (wasntme) (Nepaarprotiet... vai paarprotiet... Tasd ir veel jautraak...) :D:D



:D Autobusaa te visi sheez pa vienam , jo pilniigi svesham cilveekam jau blakus neseedeesi. D:::D:D Kautriigie...$



Te ir arii dazzi sehr profesionaali ritenjbrauceeji, seehr apspiileetaaas profesoinaalaas biksinjaas. :D:D:D (izskataas, ka vinjiem par mazu... :D:D)



Interasantii- Pa celjam uz maajaam vienaa vekikala skatlogaa ir bungas... Tas noziimee, ka tur ir arii citi instrumenti? :D:D



wagen hält


rakstiits autobusaa, kad piespiez pogu STOP. Habe keine anung! :D:D
Reizeem aiz skaistuma sleepjaas negliita aariene. Jaa tipisks piemieers-Pilseeta Glis.
Saakumaa ir skaistas maajas, kuraam aiz muguras ir pussagruvushas un nokveepushas koka eekas... (Manaa gadiijumaa taas liekaas veel skaistaakas)
Mees bijaam veikalaa. (juuhuu)
Man tagad ir kkadi -40 franki. So... Esmu paraadaa Nataalijai par skolas mantaam... so luuuudzuuu... (puppy eyes)
Ziniet ko! Man skjiet, ka es te esmu ar vislielaako tempermentu. :D:D:D Vinji visi te taadi mieriigi un labinji, jaukinji. :D
(Vai arii es esmu paaraak hiperaktiiva :D:D:D )
Larisa mani uzaicinaaja nakamnedeel iet ar vinju peldeeties (sun) £Mums 3dienaas ir iisaas dienas skola liidz 11.25 (sun)
Info
Info
WirdS
Eng
Tubish 2 informaatikas, ekonomika (kkada Wirdschaft.. oder was etwas) un anglju valoda...
Manaa klasee es esmu viss pieaugushaakaa. :D:D:D Nopietni.. Es un veel Patriks (vinjs vnk ir ljoti nopietns) Bet mees dziivojam Laukos. Cilveeki, kuri nav pieradushi pie pilseetas patstaaviibas... so...
Man ir savs nr!!!! 0766047029 ;)
Man ir bail no freaky durviim.. vinjaam ir rokturi, bet vinjas tik un taa atveraas automaatiski. :D:D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru