piektdiena, 2010. gada 27. augusts

paldies dievam piuektdiena ir klaat!

:)
Paldies par naudinju. Bija nelielas probleemas ar znjemshanu, bet viss oki. (sun)

Riit pariit ierakstu nebuus. Mees braucam uz vaaciju!
Jo Furgeri buuvees maaju, un vinjiem ir jaaapskataas, kaa izskataas projekts. :)

soo... taa ashais.

Uzziimeeju arii vaacu valodas skolotaaju. :D:D
Un veel 2 grafitii vinja stundaa... Nogarlaikojos liidz naavei. :D
Veesturee es vnk nezinaaju, mkur likties. :D:D Man pat nebija jautri! ;(

BEt ir oki...
Muuzikaa apstulbu... Mums kkadu dazu sekunzu laikaa bija jaapieraksta notis, kuras vinjs nosauca... es tachu pat notis taa pat nezinu.. Man ir jaaskaita no do... a vinjiem notis citaadaak saucaas un veel visos minoros un mazoros! Taa arii nodevu... a man tikai viena ailiite bija tuksha! Bet es ta pat aizmirsu vaardu uzrakstiit. :D:D

Njam... (piedod mamm par nepoilnajiem teikumiem, bet es diezgan steidzos. Man jaaiet filma ar gjimeni skatiities. (sun)) a mees dziedam forshas dziesmas! :):) Biitli, beach boys, papi and mami... gjenials skolotaajs

Es atradu cilveekus, kas arii iet uz kori.. so... pirmdien laikam mana pirmaa reize spirit singers! (sun)

Peec tam mees paseedeejam parkaa un dzeeraam limodaai. Unh meitenes pagaidiija manu autobusu. Es vinjaam staastiiju par Latviju un modelju buushanu.. Kkadaa briidii sarunas aizgaaja par to... visas bija ljoti iespaidotas. :D:D

Mana mazaa maasa un maasiica (Biita braalja meita :) ) Mani vnk dievina! :):)
Njam man vinjas patiik... Mees daudz ko daraam kopaa. (sun)

(shodien smiekliigs nebuus... jo tas top 5 minuushu laikaa)

A Patriks mani uzaicinaaja facebook. :P (sanjemiet) :D:D

Un es nofotograafeeju aizliegumu smeekjeet liidz 16. :D:D

gaidiet naakamo blogu, buus labaaks. :*:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru