pirmdiena, 2010. gada 23. augusts

pirmaa skolas diena.

Izklausaas tik nopietni.... :D:D:D

man nav ne graamatu neburtniicu so.. nekaadu maajasdarbu. bet par to veelaak.

Ziniet vinjiem te ir tik dauz kas savaadaaks. piemeeram spraits zilaa pudelee. un dirol ir kkads tur turbaness oder was etwas. Skolaa tu nevari noreekjinaaties ar naudu. Tikai karteem [shodiensev uztaisiiju taadu (sun)] un skola ir tik moderna, ka man skiet, es negribeeshu atgriezties maajaas.
nu saaksim no saakuma.

Es pamodos 6. Nu es biju uzlikusi modinaataaju uz 6. Es poamodos- Saules nav!!!
Es biju tik shokeeta, ka aizmigu veelreiz. XD :D
Pamodos peec pus stundas. Oki, sauliite aust. Tas labi.
Izgaaju no istabas-viss klus. nu labi, Kristiine veel gulj.
Iegaaju dushaa.. (man tik ljoti pietruukst sampuuna un dushas zelejas... ;( un zobubirstes, lai gan mati sheit tik atri nepaliek netiiri. :D) [Man tiokko sapliisa bluuze... nu ko... par vienu apgjeerba gabalu mazaak.]
Nogaaju lejaa...... visi gul! :D:D:D Ja Ja Ja vissi agri celjaas. Agraak par 7 neviens nav nomodaa (atkal sevi nosacu par nevienu. :D:D)
Paeedaam brokastis-so dieetiski.
Visi devaas uz skolu. Mani veda, jo es tur nekad nebiju bijusi un galu galaa, Nataalijai bija jaanaak man lidzi. :D (Nedaudz apkaunojoshi, kad tev klasee liidzi ienaak mamma. :D)
Njam. Esmu 2D klasee (we rock-citeejot matiasu.)
socialo ziniibu un ekonomikas novirziens.
Njam.
Pirmaa stunda protams nav. (jo esmu pie direktoriem (aha te vinji ir divi :D:D))
otraa-vaacu valoda. njam
es teemaa varbuut arii iebraucu. Vinji maacaas p'ar visaadaam lietaam. piemeeram saliidzinaajumi un uzskaiutiijums, un kaa to atpaziit tekstaa. protams, es to nevaru.
Visi skolotaaji man teica, lai es vinjiem ko jautaaju. es vinjiem saku(angliki) ka es labpraart jautaatu, es tikai neziinu ko, un nemaaku pajautaat. :D:D

Btw es vareetu parunaat vaaciski, es tikai neko nesaprotu, ko man prasa.
skolaa meitenes ir sajuusmaa par kaa tev iet. :D:D:D
Jaunais topa teiciens!
Bet atgriezoties pie skolas.

naakamaa biologjija. Macaamies par shuunu uzbuuvi (driiz kontroldarbs. :D:D:D:D (i will fail)) protams neko nerubiju. oki
tad bija paartruakums (vinjiem franchu valoda, bet es tachu nevaru piebiefroties, kad vinji viru maacaas jau no 3 klases!)
mees gaajaam nopirkt man kartinju (nevaru pierast, pie taa, ka visu laiku celss ir uz augshu vai leju. mav liidzens. nevaru smuki paiet. :@)
tad mees aizbraucaam maajas paeest (es un nataalija) un panjemt manu sporta teerpu.
Mani aizveda atpakal. Un tad bija anglu valofda. Itkaa jaabuut maniu miiljaakajai vane?

Es visu saprotu, bet.... vardinjie ta tulkojaas vaaciski. :D:D:D njam. soo.. es domaaju, ka es maaciishos otraadaak. vinji maaciisies anglu vaardinjus, es vaacu.
:D:D:D XD
So... Matemaatika! Par funkcijaam milji9e es zinu vairaak, kaa vinji. :D:D:D un manaa klasee man skiet, ka matemaatika man padosies vislabaak. :D:D Matemaatikas skolotaajs ir arii mans klases audzinaataajs. :D:D
Njam... SPORTS! dieva vietaa miiljie! Love love love love love love... und co. :D:D Nakam pirmdien ejam peldeet! (sun) Muusu skolotaajs ir traks (labaa noziime) un ir traki jautri. Und jetz die damen spielen. Und du nils auch mit dem damen. :D (kas tad nills par daamu? :D:D:D)¨

joprojaam gaidu briinumu, kad man atveersies un es vareeshu briivi runaat, citaadi visi te uzjautrinaas, jo es saku tikai- ja, ja, ja, ein bichen, nein, danke, ja. so... :D:D:D funny (kaa tas ir vaaciski?)

jaa...
Braucot maajas, (ar aurtobusu viena pati) ieraiudziiju vienu meiteni-itzsplauta laura b (eliina sapratiis. :D:D) tiaki deguns liikaaks.

Te visiem ir dakaine somas... Pilniigi nozeeloju, ka nepanjeemu saveejo. ;( Mamm, negribi atsuutiit?

njam
beidzot esmu iepirkusies. Tiri zobi un mati---> es jau naaku!

Njam... kkaa taa man te it. :)

Btw.. Man driiz naudas nebuus. ;(

un.... es shhodien biju tajaa aparaata, kur tev uztaisa bildiites... smiekliigi. :D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru