sestdiena, 2010. gada 14. augusts

Gadās... PBS-Pirms Braukšanas sindroms

Man ir 5 dienas!!! :) ;(

1-Ar ģimeni, pilnīgi, vai gandrīz visiem tas locekļiem. ;)
2-ar Lauru. Noteikti! :):)
3-Ar visiem visiem, ko vien varu savākt un kaut kur aizvest... Nevajag jau tālu. ;)
4-Protams! Ar Elīnu! :*:*:*
5-Nu tas tā... pakoties un paraudāt aiz priekiem un bēdām reizē... Jo tad jau papīra maisiņš būs pilns... ;)

Sliktākais ir tas, ka es esmu bišķītiņ apslimusi. Es biju braukt ar smailītēm.. Un sevi nogurdināju līdz tādam līmenim, ka mana imunitāte izslēdzās... Gadās!
Tagad sēžu pie kompja... (cerams, ka pēdējās 5 min...Jāiet biš pagulēt) Man te tā ir biš daudz ko darīt... :):) Bet nu bezspēks nāk virsū... Jau nedaudz pagulēju... Jāpaguļ vēl mazlietiņ.. ;);)

1 komentārs:

  1. "2-ar Lauru. Noteikti! :):)"

    Tas tīīik nenormāli jauki izklausās.. (sun):D

    AtbildētDzēst