pirmdiena, 2010. gada 30. augusts

Kakjis hebe eine pele in irem munt

Njam... runaaties latviski te ir topaa. :):)

(Man itkaa vajadzeeja saakt projektu, bet es droshi, kaa vienmeer to izdariishu peedeejaa briidii, jo man tachu jums jaaraksta blogs! :):))

www.youtube.com/watch?v=_61uba_soam&nr=1

Ne jau dziesmas, bet gan riigas fona delj. (love)

Skolaa sports... peldbaseenaa... krauls tas taa...
Labaak redzeet, kaadi mums modelji klasee. :D:D:D (Es labaak paklusheeshu :D:D)

Es shodien redzeeju izsplautu krishinju.. Nu labi 2 :D:D (Kas ar mani? :D:D)

Vispaar, shodien pazaudeeju penaali, tad gaaju speciaali, itkaa lai izvestu suni, aaraa, lai vinju mekleetu... Atradu ar! :)

Pirmo reizi braucu ar vilcienu uz skolu. Te interasanti., jaaspiez poga, ja tu gribi, lai vilciens apstaajaas tavaa stacijaa (tas tikai tam leenajam un tikai mazajos miestinjos) bet nu tas taa...

shodien bija jaaiet uz kori, bet es neaizgaaju... baseeins... mani garie mati un defileeshana peldkostiimaa kopeejaas dushaas... njam... neko nezinu. :D:D

Bet mums visa skola pilna ar smukiem puishiem. :D:D (Juus ko... Es uz meiteneem tik daudz neskatos. :D:D (Nu nestaav vinjs muusu latvieshu dailjavaam blakus! :d))
Shodien skolaa... ajj... (Renaate tu vnk izkustu :D:D) Es noturreejos kaajas. A visu dienu smaidiiga. :D:D (Toties gjeerbusies melnaa... :D:d)

njam...
Es btw ieteicos iet liidzi draudzenei uz rock band! (we rock, juu know that!)

kas veel... aa es tagad zinu savus pienaakumus. ;)
Man jaakar velja, kad maneejaa arii mazgaajaas, un jaasuuc istaba 2x nedeeljaa. Un jaaved sunji :)

2 shiis gjimenes loceklji mani miil totaali! :) JJ un Lisa! Jo es vinjus vedu garaas pastaigaas, jo man patiik ar vinjiem iet (paareejiem ne paaraak...)

lisa uzskata sevi par iistu viiru! Curaajot pacelj kaaju. :D:D

oki... Es eju mazgaat matus, jo citaadi peec baseina es esmu putnubiedeeklis. Ataa! ;);)

1 komentārs:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=_61Uba_sOaM&NR=1
    Pareizaa adrese... ar to jums neaizies. ;( Piedodiet

    AtbildētDzēst