otrdiena, 2011. gada 28. jūnijs

Let the madness begin!

Šodien bija angļu valodas exāmens, kuru es protams, kā jau solīts, visu rakstīju latviski. Un nē, man nav kauna. :D

Katrā ziņā es biju pabeigusi kādās piecpadsmit minūtēs, un man vairs nav ko darīt. :D
Diena tā isti vēl nav sakusies, kad man jau principā beigusies. :D
Nu labi, ne gluži. :D
Vakarā mani gaida Grindļi fest. Tā tik būs viena ballīte. :D Principā tas ir pasākums, kurā visi kas mācās Kollēgium Spiritus Sanktus Brig nosvin skolas beigas. Vai precīzāk tas ir vakars pirms liecību izdošanas, un visi mēgina piedzerties tā, lai nākamajā dienā mierīgi uztvertu šīs liecības saturu. :D

Nu jā, tad jau redzēs, kā es to visu izdzīvošu. :D Jo trešdien ir liecību diena, un tad domājams- klase ballīte, vai kā to sauc apkārtējie klases atvadu dzeršana.

Kāpēc man jau ir sajūta, ka mans organisms nepenes alkoholu. A jā! Jo man nav naudas, lai viņu nopirktu. :D Katrina paliks skaidrā un taisīs video, lai visiem būtu kauns pašiem par sevi nākamajā dienā. :D

Btw, man ir jauns sapnis. :) Es gribu nopirkt sev video kameru, un tā vieta lai visi fočētu, no katra notikuma sataisīt filmiņu. :)


Izskatās, ka man nāksies izbeigt iztaujāšanu pie pēdējās bildes dr.lv... :D Citādāk nebiegsies labi. :) Bet vispār Anja apsolīja teisīt vel vienu fotosesiju. ;)

O.P.S- Es nebūt neesmu tik slinka. (sarauktapierīte)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru