otrdiena, 2011. gada 21. jūnijs

Mazāk kā 20 dienas...

... un ko es daru? Sēžu mājās.
Njam, mums skola nenotiek, vienīgais, kas vēl notiek irexsāmeni, kas nozīmē aiziet uz skolu uz kādu stundu un tad doties mājās. :D Katrā ziņā man vispār nav ko darīt.
Nu labi, ceturdien(ar sērām par jāņiem, bet es tā pat negrasos gulēt! ;) ) Man ir sarunātas r savu draudzeni taisīt foto dienu extreme. ;) Neskaidrošu, redzēsiet bildes. ;)

Matemātikas examens visār bija sviests. Pēdējiem diviem uzdevumiem man nepietika laika, un tieši tie bija tie, kuri deva visvairāk punktus. :D

Nu neko. :D Mums te savukārt ir lielie stresipar exāmeniem, Kristīne, Jans un Anja nevar beigt mācīties. Protams, šiet exameni nv tādi kā LV. Viņi nav tasiti, lai katrs muļķis viņus noliktu. Viņi ir patiešām tādi, ka pat es varētu nenolikt.

Kristīne pēdējā laikā ir uzsēdusies uz volejbola takas. Kas nozīmē ka man katrā viņai brīvajā brdī, jāstāv agalmā, tajā pusē, kur man saule spīd acīs, un jāspēlē ar viņu nolejbols, kuru, kā jau jūs ļoti labi zināt, vispār neko volejbolisku nevaru. :D:D

Njam, man bija ideja šodien vēl nedaudz pasportot- tad jau redzēs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru