ceturtdiena, 2011. gada 9. jūnijs

Nu tā. :D



7. jūnijs

Sākās diena ar nelielu sašutumu. Nezinu, kas ir noticis ar manu telefonu, bet modinātājs nenozvanīja. :O

Protams, ka skola sākās 8os, un ja es pamostos tikkai 8:08 paspēt nav iespējams. Un neviens autobus arī tajā laikā nebrauc! ;( :O
Sanāca vein pret vēju braukt ar velo, knapi paspēju uz otro stundu, bet tomēr.
Pēcpusdienā mani gaida Ķīmijas kontroldarbs. :) Man pat nelikās īpaši grūts. :)

8.jūnijs

Pamodos kaut ka laicīgi, lai gan mans modinātājs nenoskanēja. Nu neko- to sauc par veiksmi! Pirmā stunda- Informātika. Mums jāpabeidz mājaslapa. Protams ka darba vēl daudz, bet mēs to varam!


Protams, ka varam! Rezultāts- spied te!
Tad garlaicīga kā vienmēr- angļu valoda.
Un ekonomikā tā pat neko labu nedarījām.

Krievu valodā laimēju konču, jo mēs spēlējām ingo ar krievu cipariem. Izrunāt nevaru- bet toties labi dzirdu un saprotu. ;)

Pēc tam Natālijas māsasmeitai bija dzimšanas diena. Es paņēmu līdzi savu ukuleli un mēs padziedājām un pasmējāmies par manu izrunu (Sasodīts! :D)




9.jūnijs- Raudamā diena

Man ir palicis mazāk kā mēnesis. ;(
No rita atkal nenozvanīja modinātājs, un mani Natālija, par laimi, pamodināja.

Skolā nebija nekā īpaši interesanta, bet man ekonomikas stundā iezvanījās telefons, tādēl man nākamnedēļ jānes kūka. :D Tradīcija. ;)
Un mūsu skola nav ekonomiska, viss tiek kopēts uz vienas lapas, bet ne uz abām pusēm, protams- par to ir jāmaksā mums, kas nozīmē, ka mans šī mēneša budžets ir stipri iedragāts, un man jāatvadās no izpriecam kā ceļošana un matu krāsošana un protams- iepirkšanās... ;(

Šoreizei viss. ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru