ceturtdiena, 2011. gada 2. jūnijs

Nekā jauna....

Njam, šodien Kristīnei ir 16 dzimšanas diena. Protasms, tiek rīkota ballīte(kaut kādā namiņā kalnā), kurai man bija šis tas jāsagādā (ja jūs saprotat, ko es ar to domāju). Es jau saprotu, ka es neesmu uzaicināta, jo tur ir tikkai visi no viņa klases utt.. Bet tagad izrādās, ka Melisa(Kristīnes māsīca, nu ne gluži, patiesībā sanāk ka viņa ir Natālijas pusmāsa, bet viņa ir 16 gadīga) iet Kristīnei līdzi.. Un tad an an tas kaut ko izsaka... Njam, es kā vienmēr netieku uz akut kurieni uzaicināta, un mēģinu saturēt sāpi sevī.....
Ģeogrāfijas skolotājs teica, ka tāda nu esot tā ziemeļu tautu mentalitate, ka viņi esot ļoti mīļi un jauki, un tādēļ arī ļauj ar sevi tā izrīkoties (viņa piemērā viņš runāja par krievijas izdarībām pssr laikos, bet es ņemu to ari pie šī piemēra.) Var gadīties, ka esmu pārāk mīļa. Bet man sak šķist, ka es ari tikšu pie vēža, ja es turpināšu turēt sāpes sevī...
Skumji.. Ja vien tā var teikt... (Nav jau pirmā reize, kad man parādaš šādas sajūtas.. Daži zin, ko es ar to domāju)

Vēl peidevā sestdien ir otra ballīte, kuras notiks seit, un Kristīne grib lai es vācos no mājas uz to nakti. (Es viņu tā mīlu!)

Vismaz varēšu viena mierīgi skatīties tv, to ko es gribu. ;(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru