trešdiena, 2011. gada 15. jūnijs

23 dienas...

Pirmspedeja skolasdiena, protams, tikkai tad ja man paveiksies, un piektdien bus smuks laiks. Jo tad mums ir open air koncerts un visa rokgrupa ir atbrivoti no pedejas skolasdienas. :)

Vispar tik tikko dabuju 6 (LV-10) par musu iyveidoto majaslapu, par kuru jaukaut kad rakstiju. :)

Ahh, vel 23 dienas...

Nesaprotu, kur tas laiks skrien. Vispar man pietrukst maju, bet ta nomacosa sajuta, ka varbut sejieni vairs nekad neredyesu liek man raudat vai katru minuti, kad es kadu ieraugu. Pirms kada laika man bija pedeja religijas un vacu valodas stunda. Tagad pedeja informatika ;( (fona skan Ameno-Era (passend- ka te teiktu))
Neraudam, e sgan negribu lai tas viss beidzas, vispar es nezinu, ko es isti gribu. Lieciet man neraudat. ,(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru