pirmdiena, 2011. gada 6. jūnijs

"Es arī gavilēju"

Šodiena sakās pavismam agri, ja neteiktu vairāk....(Jo gulētas bija kādas 3stundas))

Mans modinātājs nozvanīja pussešos, jo man bija jagatavojās savai prezentācijai, par Latvijas vēsturi. Viss velreiz apskatīts, un mazas lapiņa ssarakstītas. :) Protams, nedaduz būtu jāpamācās arī Bioloģija, bet tam īsti nav laika.
Ceļš uz skolu rit, kamēr esmu iebāzusi savu degunu Bioloģijas burtnīcā. Parasti man nepatīk tik vēlu sākt mācīties, bet šiet tas pat kaut kā izdodas. :)
Pirmā stunda ir mana. :D Skolotājs vienmēr atprasa vielu no pagājušās stundas, kādam kuru izvēlas negadījumu ģenerātors. (Nu labi, es vienkārši nemāku iztulkot vārdu Zufallsgenerator) Tāds rīks, kurā tu ievadi maksimālo skaitli, un viņš tev vienkārši izvēlās kādu RAndom skaitli. Tā lai visiembūtu vienāda iespēja tikt izsauktiem. Bet šodien bija citādi...
Skolotājs: "Tā kā mums šodien jau ir viens upuris, es nevenam citam neatprasīšu."
Nu re, upuris esmu es ar manu prezentāciju, kura ritēja visai labi, sākumā biju mazliet satraukusies, bet pēc pāris minutēm runāju brīvi un nemaz neskatījos lapiņās. :)




(Mans jaunais ieradums, par visu zīmēt karikatūras, tiks iesviests arī manā blogotāja rokrakstā)

Vispār es tā arī norunāju gandrīz visus stundu! Nu labi, tieši visu, jo pie zvana tieši pateicos par uzmanību. (bush)

Trpinam ar vācu valodu. Vispār jau es biju satraukusies par gaidāmo Bioloģijas kontroldarbu, bet tomēr biju pietiekami kocentrējusies, un pievērsos filmai par Simplicim Simplicissimus ļoti nopietni.
Bioloģijas stunda ar kontroldarbu tajā. Dēļ absolventu eksāmeniem, mums nācās rakstīt kontroldarbu nevis exsāmenu telpā, bet gan vienkārši klasē. Kas protams, tikka ņemts vērā kā zuaicinājums spikot, visiem, izņemot man. :D Par nierēm nebiju mācījusies neko, tā ka vienmārši kaut ko fantazēju, bet ar nervu sistēmu biju mācijusies. Man vispār ir laba sajūta, jo par nerviem bija lielākā daļa, un nebija jau tā, ka par Nierēm neko nezināju. :D

Pēc pusdienu pauzes sāku savu jauno plānu- Angļu valodas stunda. Tā kā mēs tajās "algemein" neko nedaram, es vienkārši nolēmu, ka pildīšu visu angluvalodas burtnīcu. Nesīs man vairāk kā klausīšanās skolotājā, kura vienkārši neko nejēdz no mācīšanas. Viņa varbūt var labi anliski, bet viņa nejēdz mācīt. Par laimi mēs kopīgiem spēkiem panācām, ka viņa nebūs skolotāja manai klasei nākamgad. :)





Matemātikas stundā, kā vienmēr stāvēju viesiem tālu preikšā, bet labākās atzīmes man tas nenes. Skolotājs izdalīja kontroldarbus. Standarts- 5 (Lv-8) Man protams jaukais skolotājs vienkārši pielika mīnuspunktus, pa to, ka es noapaļoju nevis uz vienu ziparu aiz komata, bet gan uz diviem. Sviests! Katrā ziņā es būtu dabūjusi 5,5 Bet viņš vienkārši atstājman šo skaisto izdevību palikt tikkai ar 5niekiem vienā līnijā. :D

Pēdējā sporta stunda šajā gadā. Vai prcīzāk pēdējā mana sporta stunda šajā valstī. ;(
Kad skolotājs pateica, ka tā bijusi mūsu pēdējā sporta stunda ar viņu. Un visi puiši gavilēja. ;( Maziet nejauki. Bet skolotājs tikkai pasmaidīja un teica: "Es arī pie sevis gavilēju."
Tas arī nebija īpaši jauki... :D Bet ko tur! BTW pēdējā sporta stundā dabūju 5 (LV-8) barjerskrējienā. ;) Un šeit nav Latviešu sistēmas, tikkai pateisi sportisti iegūst labas atzīmes sportā. Nekāda saudzējošā režīma. :):)


Labi šoreiz beigšu. :) Cerams, ka jums visiem iet labi. :)

1 komentārs: