svētdiena, 2011. gada 26. jūnijs

Ferārī kalnos- WTF?

Šodien mani 8 savāca pie manas mājas un devāmsies uz Visperterminen skatīties kaut kādu procesiju, par godu kaut kādai dienai.
Vsipār skaisti! Visvisādas vienības no Šveices armijas bija tur, kā arī bijušie Pāvesta miesassargi savos smieklīgajos tērpos. Un jaunavas (daļā gadjumu šis vārds būtu jāliek pēdiņās :D ) nesa svēto statujas cauri visam ciemam. Bija skaisti.
Tur biju kopā ar manas drudzenes Rachelas ģimeni, kura vispār ir ļoti jauka pret mani un ņem mani visur līdzi. :)
Ar viņiem kopā arī paēdām pusdienas un vēl tiku pie liela šķīvja saldējuma! :)
Pēc procesijas manu draudzeni aizveda mājās mācīties angļu valodas exāmenam, un mani pieteicās aizvest eksursijā uz Gomzu. (daļa no šī kantona)
Bija tik šausmīgi karsti, ka es izpeldējos ledus aukstā strūklakā, un vismaz trīs reizes appēdu milzīgu saldējuma porciju. :D

Mani apsolīja nākam piektdien ņemt līdzi uz kautkurieni. :D Būšot man pārsteigums. :) Tā kā man atliek vien pacietigi gaidīt. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru