sestdiena, 2011. gada 1. janvāris

Par daudz bullju curas, jeb, ka es pardzeros taurinu.

Katram savs veiksmes stasts... Es jaunogadu aizsaku ar bullishiem. :)

Vakar izmantojot viesteva "otras dienas sindromu" pazinjoju, ka man vajag, lai vinjs man noperk energijas dzerienu. Nu es jau ka vienmer nolemju, ka gulet neieshu un ta. Shitais ari nopirka! veselus 12! :D
3 panjema Kristine (lai vgan vinja ziemassvetkos no Svena 6us sanjema davana.. :D).
Parejie stav brivi manai iztelei.. Pirmais aizgaja vel gaidot kad vares atvert sampanieti, kaut ka tad, kad latvija viss jau bija izdzerts.. :D bernu sampanietis garsho pec abolu sulas ar 3karotem cukura (jaa... berniba man patika exsperimentet ar cukuru.. (giggle)). Visi laimigi paveroja paris izsautas raketes un nolem iet gulet. Es jau biju nosolijusies, ka gulet neieshu. :) Jans sminot palika pie TV, kuru izsledza tikai kaut kad ap pus7 no rita.
Pulkstens rada pusdivi. Es nolemu, ka ieshu ara ar suni- pirmo reizi shogad. :)
Ara viss kluss un mieirgs. Kaut ka mana kabata nolema, ka jasaspaida ekrans un japiezvana Madarai.. Ta nu es sabijos, bet vinja man atzvanija- tada veida izterejot visu savu kreditu! :) Tad nu es nolemu, ka nekada nauda nav ta verta, lai mani atturetu no maniem draugiem un vinjai piezvaniju. Biju pilnigi aizmirsusi, ka tas ir runat ar Madaru pa telefonu! :) Bet pagruti gan bija- runat Latviski, lai gan man vajadzeja tikai 5as minutes, lai iejustos latvju mele. :)
12 minutes ilga musu telefona saruna, lai visa nauda no manas telefona kartes butu pazususi pilniba. Bet es neko nenozeloju- esmu iemacijusies nenozelot izdarito. Jo ka pirms gadiem diviem teica mana milja Elina- Labak nozelot izdarito, neka neizdarito. ;) Bet es nenozeloju neko! :)
Es devos ieksha, lai nosutitu Madarai pateicibas sms, un atvainotos, ka mans kredits vinju partrauca teikuma vidu. Ta ari nekad neuzzinashu, vai vinja manu sms sanjema.. :D
Tad kaut ka piesezoties pie datora iedomajos par savu Tevu. Jaa.. Ka ta ne! Ka Gabiti pasauc, Gabitis klat! Ta nu es vel kadu stundu, nu lidz 4iem (:D) , papjapaju ar savu teti! :) Zinu, es jau tad biju sakusi runat tik atri, ka es vairs nevareju izsekot savam domam. Ap diviem aizgaja otrais RedBull. Manas asinis saka cirkulet taurins! Ap 4iem, kad Gabis bija nosalis un mes beidzam savu jaungada sarunu, es nolemu, ka laikam japagulj mazliet- nu tomer.. Protams, ka aizmigt nevareju- nav jau tik vienkarshi!
Piesedos pie galda, lai palasitu gramatu un parakstitu kaut ko uz taa balta papira lapu kaudzes, kas metajas uz mana galda. Visi ljoti labi izplanoti projekti, kurus kkad gribu realizet, bet nekad nav laika pabeigt! Ta nu aizgaja mans 3as RedBull.
Uz kadas papira lapas saku ar zimuli veidot berna sejas konturas. nekas specifisks.. Es vienkarshi aizmirsos zimulja kustibas.. Kad biju zimejumu pabeigusi mans zoklis atveras un vairs neaizveras. Ta tachu ir Karlina! Kadelj gan es zimeju Karlinu? Es tachu vinju jau kadus gadus 2-3 neesmu redzejusi! :D Bet katra zinja, skaidri redzams, ka ta ir vinja... Protams, ka neesmu nekada maksliniece, nav jau nekads skaistaisi zimejums, bet atpazit var. :)
Ap 5iem es beidzot ierapos gulta. Galva pilna ar domam, ka rezultata megjinaju sev ieskaidrot- GULI, SASODITS! . smiekliga iedoma- protams- tas neko neliidz. Es valjajos no viena uz otriem saniem. Paris reizes vel aizgaju uz toleti, virinaju durvis... Palasiju gramatu un paspeleju speles telefona.. Beidzot ap pus devinjiem aizveru acis.... Pec 40 minushu caura miega manas acis atspraga valja un man gribot negribot bija japieceljas sedus.
Ta nu es ap 10iem izgaju pastaigaties ar Lisu... Un tagad esmu te.... Un nebut vel neesmu nogurusi... Nezinu, ko lai saka, bet es ceru, ka vismaz vakara vareshu aizmigt! :D

Ceruz szirdet ari jusu trakos jaungada stastus!
VO! Laba ideja!
Es rikoju konkursu! Uzvaretaajs no manis kko sanjems!
Sutat man savus jaungada stastinjus- es izverteshu un janvara baigas pazinjoshu uzvaretaju!
Un tam nebus nekada sakara ar to, cik interasanti bija svetki, vai kads ir jusu talants, bet gan ar to, ka jus to pasniegsiet. ;);) Gaidu! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru