trešdiena, 2011. gada 5. janvāris

Mazliet velas nakts atkskarsmes.

Padomajies, ko jums var dot vakars, kura nespejat aizmigt?
Zinus rinkus zem acim, nogurumu no rita... protams, ja jus uztverat tikia negativos aspektus.

Kad es nespeju aizmigt es nemu kadu gramatu, kurai nevajadzetu but loti interasantai, tad parasti iemiegu. Pagajuso reiz es no plaukta pakeru biologijas gramatu. aizmigu pec piecam minutem. :d
Bet soriez kaut ka pakeras tiesi latviesu valodas gramata. Man jau likas, ka pietiks ar paris minutem. A vot ne! Vispar interasanti, palasit valodnieku un vecaku cilveku domas par sarunvalodu, vai atsauksmes par jauniesu vardnicu, kura ir vardi, kurus dzirdu pirmo reizi muza. Sapratu tikai to, ka musdienu sarunvaloda driz pazaudes to, kas tai vel ir latvisks. Varbut ne driz, bet pec kadiem gadiem 30-40. Bet man? Man valoda ir vertiba, jebkura valoda ir vertiba, bet mana dzimta valoda man ir loti nozimiga. Man ir apnicis izmantot burtus un apzimejumus, kuriem nav nekada sakara ar latviesu valodu (protams, ja vien es nerunaju, vai nerakstu kada cita valoda, taja gadijuma tas ir passaprotami) Man ir apnicis, kames burtiski izsmerejam gadu gaita radusas tradicijas, un vel apgalvojam, ka esam patiesi latviesi. Man ir apnicis izmantot svesvardus un apgalvot, ka tad esmu orginala. Es esmu PAR tiru latvieshu valodu.
Tadel es celos kajas un saku- Ja, es uzturesu sis tradicijas. Es lietosu valodu ar lepnumu un prieku. :)



(Mazie patriotisma uzpludi (giggle))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru