piektdiena, 2010. gada 31. decembris

2011

Ko lai saka.
Man ap 23:45 aizgaja, ka LV jau ir jaunais gads, un ka es laikam dzivoju pagatne! :D

Pateicoties manam muljkjigajam idejam, kuram darbojas pakalj ari visa gjimene, jo bez sampaniesha un saluta te citu tradiciju nav, man bija jauks jaungads... Precitzak Silvestra svinibas. :)
Kaut ka pa pedejam 20 minutem paspeju izteret visu savu kreditu. Nezinu, no kurienes mana prata uzradas ta doma piezvanit Madai... tika juki atgriezties vecajos labajos 2010 gada ziemas laikos, kad gaju staigaties ar suni un runaju ar Madu pa telefonu. Nebiju vinju tik sen dzirdejusi, ka biju jau aizmirsusi, ka vinjas balss skan! :) Ta nu kur gadijies kur ne- viss kredits pazudis. :D
Bet es priecajos... Neviena lieluma nauda nav ta verta, lai atturetu mani no pljapashanas ar draugiem. :)
Gads aizsakas ar 10gades lielakajiem Hitiem. :):) Tadam dziesmam kuras jau sen biju aizmirsusi, un kuras man atgadina tadus notikumus, par kuriem jau sen esmu aizmirsusi....

Katra zinja man patiesham ir nojausma, ka shis gads bus izdevies. :) Pateisham bus! :):)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru