trešdiena, 2011. gada 12. janvāris

Pirma WW deian. :D

+8kg!!! :O:O

Es biju soka, kad ieraudziju so kopsavilkumu.. :D Tas ir pardaudz.. Nekad neesmu jutusies tik smaga.. :D:D

Bet runa nav par to. :) Mani viesvecaki tagad iet uz Weight Watchers. mh.. :d Vispar man ir atkaribano tas gramatinjas, kur sarakstiti punkti.. :D Un tas jua pirmaja vakara! :D Katra zinja es jutos mazûliet parsmagu.. :D Nee nee.. Es uz verotajiem neeju.. Traki neesiet? Tad visiem naktos kauneties par sevi, ja tada, ka es aizietu.. :D Bet nu mazliet svara pazaudet nebutu peljami! ;)
Katra zinja. diena vari appest noteiktu punktu skaitu, kuru tu vari noskaidrot tikai aiizejot uz meetingu.. es pienjemshu, ka es drikstu 29 (shodien jau appedu vairak. ;(;( ) No rita vieglas brokastis- svaigi ar rokam spiesta apelsinu sula un banans. Kopa-2punkti. (bananam nav punktu.) (Jus tacu nenjemat nopietni.. Man tikai tada maza apmatiba ar ediena skaitishanu nevis notieveshanu.. (giggle) visu laiku ir par ko domat.) ajj.. Pusdienas vesels lerums ar viskautko.. :D Citiem vardiem esmu appedusi ljoti daudz.. :D Bet ta filosofija ir kuat kada veida jauka.. _ka tu driksti est visu, bet tikia tik cik tev punkti atljauj. Un sportojot var iegut papilduspunktus. :)

Jaa.. skola nekas ipash nenotiek.. Man shodien visu laiku salst un ir kaut kads negarstavoklis... ;(Nezinu kas noticis.. Varbut tam ir kads sakars ar to, ka man ir sajuta, ka vecaki mani pamet.... Vnk Gabis vairs skaipa nekad nav.. Mamma uz e-pastiem neatbild... Nezinu, kur esmu piezemejusies.. :D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru