piektdiena, 2011. gada 14. janvāris

G.Kalninjs- Balta dziesma.mp3

Vakar vakara peksnji uzsperos virsu sezot no telefona youtube....

Kaut ka atsauca atminja bernudarzu.. Neatceros, cik tieshi veca(veca.. pff. laikam jau jasaka jauna.. :D) biju... Bet es atceros ka vakar...

Mums bija jadzied shi dziesma kada no koncertiem.. Domaju, ka ziema... Vai varbut izlaiduma... Patiesi varis neatceros.. Bet man bija jadejo ar Nilu.. Un pie vardiem "balta, balta tava sirds" meitenem vajadzeja iedot puishiem bucu uz vaiga. Nils, mazais viltnieks, pagriza man lupas.. :) Nespeju saprast, kadelj vispar ko tadu atceros... Man bija blondi mati un balta kleita.. Puishi bija uzvalkos... Nespeju izmest sho skatu no galvas... :):) Tik laimigais laiks.. tik laimigasi maza berna smaids mana seja vairs neparadisies... Parak daudz kas piededzets, un redzets... :) Bet man butu jasaka paldies.. :) Par visu! :)

Vakar edam risus ar darzenjiem.. Edu ta itka gadu nebutu edusi.. Nu labi.. Kko tadu, kas atgadina mammas gatavoto nebiju edusi 4us meneshus... Es tev apsolu mammit! TAgad es speshu novertet!

Vesturei patieis macijos! Neticami! :D:D
Un es beidzot nopirku spoguli! ;) :D:D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru