trešdiena, 2011. gada 5. janvāris

Vai apsolot, ka no sis dienas saksies jauna dzive- ta ari sakas?

Jautajums vairak atiecas uz cilvekiem, kuri viena diena nolemj mainit visu. :) Ka mes sakam siet- Veil Spass!
Katra zina sodiena bija kolosala. :) Sakas, ka parasta diena, lai gan es zinaju, ka nebus karteja noguleta dienina... Rahela mani bija uzaicinajusi braukt ar ragavinam. (sun) Kaas protams nozime, ka ap pus diviem vinas tevs mani savaca un mus visus aizveda uz kalnu(pie slepotajiem) braukt ar ragavam. :) Laikam butu japaskaidro, kas bijam mes visi- Es, Mana draudzene Rachela, vinjas tevs, vinas jaunaka masa Debora(14 gadi) un vinas perfektasi bralis ar blondajiem matiem un sokolades brunam acim. Tik miligs, ka man jakust.... Ja vien butu nedaudz vecaks. Ta neko 4gadigs puika. :)
Vinas gimene mani uz visu so dienu bija panemusi pasparne. :) Mes braukajam ar sezamliftu auksha, un ar ragavinam leja, dzeram siltu abolupunsu un pec tam vel laimigi paedam vakarinas pie viniem majas. Visperterminen, ta ir vieta, kur ir visaugstakie vinukalni europa. :) Skaisti protams. :) Bet bistami, visadi nogruvumi, ka ari loti bistami likumu. Bet mes ar Rachelu, ka profesionalas bobbraucejas visus izgajam vairak vai mazak perfekti. :)
Pie vinas majas ir atrodami visneiedomajakamie muzikas instrumenti! Lai gan neviens nav isti uz muziku panesies... Visi spele vismaz 2 instrumentus (iznemot mazo brali, kurs vel ir par mazu) bet neviens nav isti "slims" ar to. Es ari liksu saviem berniem spelet muziku, tas attista pratu, un noruda koncebtresanos. :)
Rit ir 3 karalju diena. Bet vinu gimene parasta baize tika esta sodien. Tai maizei ir 8as vienadas dalas, un viena no tam ir iecets balts plastmasas karalis, tas., kurs uzduras karalim ir karalis. :)
Uzvareja mazais Jonas (mans princis) Pazinojis, ka vinam jau viens kronis ir, vinjs pienaca man klat, un teica- Tu busi mana karaliene, luk tev kronis. :)
Tas bija tik milu, ists dzentelmenis! :) Mes patiesam labi pavadijam laiku, sakuma ar karali skatijamies bernu pasaules karti, kura ir diezgan smiekligi zimejumi, kuri protams ir vel smiekligaki, kad es par tiem saku komentarus. Veinmer esmu zinajusi, ka varu atrast kadu veidu, ka izklaidet visus. :) Tad vel paspelejam paris speles- paskatijamies fotografijas. Un parunajamies par tradiciju atskiribam. :)
Ljoti jauka diena gimene, kuru es noteikti satiksu vel daudzas reizes. :) Vini jau mani uzaicinaja braukt viniem lidzi uz Italiju est picu! :):)

Atta milie, ceru, ka jums ari bija laba diena.
Gribeju vel tikai piebilst, ka man ljoti loti patik, ja kads pieraksta komentarus. ;) Es viniem ari atbildes pierakstu ;)

1 komentārs: