piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

Dreikönigstag


Tubis Triskaralu diena. :)

Tas ir 6ais janvaris. no rita neko nedarot pamodos velu, pirmaja bridi nokapjot leja, Svens mani saker pie rokas un saka- brauski ar mani un Ramonu uz Vispu? Mamma jau atlava..
Ko gan es varu iesakt pret so argumentu? :D Ta mes aizbraucam uz Vispu, jo Ramona gribeja atrast kartupelgalvu, no toystory... Tur vinas nebija, un ari muzikas veikals bija ciet (jau 3o riezi, kad gaju parbaudit) .., Tad braucam atpakal, pie coop satikam Nataliju, kura muzs aizveda uz Brigu, kur es beidzot nopirku sen karoto blokflautu (jau paspeju vesalu vienu gramatu iznjemt cauri.. veeel tikai bemoli un diezi jamacas. :)) Bet Ramona ta ari neatrada savu spelmantu. Nopirkam divas karalju maizes.. (ka attela) viena no 7am apaljajam daljam ir paslepts mazs balts karalis... Tas, kurs dabujis daivu ar karali, ir karalis un tiek pie kronja. :)
Also, Svens dabuja vienu, un Ramona otru. :) Es pati nopirku sev vienu tadu maizi, jo man ljoti garsho... :)
Esmu kaut ko lielu nolemusi! Paldies Mad un Irb par atbalstu! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru