pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

Maza bezdzimuma butne.

Sodien ljoti biezi tika pacelzta doma par diskriminaciju un jautojoshie skatieni ari piebiedrojas...

Runa ir par sporta stundu.

Sporta skolotajs ka vienmer nolemis, ka meitenes ar zeniem kopa nespeles. Nu ko... Meitenes laimigas apsezas malinja. Sebastians paris reizes neveiksmigi vcenties aizskaitit lidz 5 tomar pareizi saskaitija, ka vinju grpa par vienu mazak.. Skolotajs paskatas uz meitenem- Katrina, tu spelesi ar vinjiem! (Vel jo projam nav skidrs, bet vinjs katru stundu shados gadijumos izvelas mani) Nu ko... pieceljos kajas un aplukoju komandas biedrus... Komanda ta neko.. Man gan nepatik spelet rokasbumbu ar vesalu baru rbutalu pusaudzu dzeku... Bet nu... Ja skolotajs saka- jaklausa (ne nu poraktiski var pateikt, ka jaiet uz toleti... :D) Sakam speli... Es vel paspeju sastrideties, ka Luka vartos nevar iet, jo vinjs vienmer bumbu ielaiz vartos... Spelejam.. Es pat divas reizes tiku pie bumbas! Ne nu vissiem jau ta pat ir skaidrs, ka patiesiba varu turet dzekiem lidzi, bet tik brutali spelet gan nevaru.....
Nu labi. Tagad meitenju karta.. Luka pasmiknja un iedzen mani vartos teikdams- ja jau es esmu tik slikts- stavi pati!
Nu ko- es stavu ari!
Mana versija par labiem vartusargiem ir tada- Vislabakie vartusargi ir sievietes un virieshi, kuriem ir berni, ja vinji uztver vartus, ka savu gimeni, tos ir vieglak aizsargat. Tatad tajos isajos mirkljos, kad man nebija jaspele lidzi(jo patiesiba tas jadara visu laiku, ja spele gan ar meitenem gan ar puishiem) mes ar meitenem apspriedam, kurs no puishiem bus labs tevs kurs ne.. :D Smiekligi, bet vismaz izklaidejoshi...
Atgriezamies pie temas- Es sezu vartos, lidz kuriem, patiecoties manai labajai komandai(pati izvelejos), bumba atnaca tikai 3 reizes, un garlaikojos. Katru reizi kad pietuvojas bumba es vinkarshi pastiepju roku un ta atlec... Jaa.. Lukam mute valja.. :D Pjers(vinjam nacas but otras grupas vartu sargam) visu laiku kliedz- meitenes atpakalj, aizsardziba! Un tik un ta ielaiz visas vartos raiditas bumbas. Mana skalja piezime vinju nezelo- Meitenes davai, Pjers nevar viens pats, vinjs vienkarshi nevar... (Jums vajadzeja redzet vinja nosarkusho gjimi.. :D Bet es saligu mieru, kad gajam uz vilcienu. :))
Jaa... Puishiem jaspele futbols, kura skolotajs mani pazeloja un teica, ka es drikstu palikt mala... Mala noraidija Rafaelu. Pec tam gan vinju nomainija Matias un tad speleja tikai dzeki.. :D:D

Butu japastasta par Matiasu! :D:D Ajj... (Paga es pasmieshos) Matias skraida mums garam savos baltajos sortos, kuriem cauri var ljoti labi redzet melnas apaksbikses ar masinitem (brum brum.. :D), vispar no gjerbtuvem lidz zalei(jaiet caur aru) iet sava cacigaja jaka(izskatas ka pirkta meitenju nodalja), lieto tonalo kremu, matus iet piekartot ik pec piecam minutem... BEt labakais vel sekos...
Vinjs mums ta skraida garam lidz es kko pamanu... Vinja kajas! Vinja kahjas ir gludas!!! Es protams nenoturos un saku smieties, kas nozime, ka man tas japastasta ari parejam meitenem.. Matias skuj kajas.. Protams tas tiek parbaudits pajautajos vinja labakajam draugam Patrikam un izradas taismiba! Es vienkarshi nevareju noticet savam acim... Vinjs tagad visu meitenju acis ir pazaudejis pedejas viriskjibas pazimes...


Labi pasmejamies pietiek... Nu labi veel mazliet! :D:D:D Man jaiet pastastit sejienieshiem. :D:D

2 komentāri:

  1. he he he.. :D

    Tas par to Matiasu ir labs. :D

    AtbildētDzēst
  2. Nevar jau nebut...
    Nav maksla izstastit anekdoti par kko tik smiekligu! ;) :D:D

    AtbildētDzēst