svētdiena, 2010. gada 28. novembris

Nepiedoshanas noslepums

Shodiena tada nekada. Visu dienu nosedesim pie TeeFau (TV). viena no kanaliem cauru dienu iet Disney filmas. Protams, es laimigi izbegshu no ta visa iesledzoties sava sapnju pasaule, kura viss ir labi, lai gan kads reizem iekapj tur un liek man justies neerti, varbut ne neerti, shoketi, ne shoketi drizak esmu neizpratne, kapec un gribu lai shis kads pazud.
Tagad esmu te, pasezu mazliet, paklausos muziku. Un pahipnotizejos. precizak megjinu atrast to hipnotistu. Paskaidroshu- vakar super talsantu pusfinala viens virietis hipnotizeja visus, bet Kristine mani iztrauceja skalji blaudama, ka nevar attaisiit plaukstas. Tatad:
Virietis nostajas skatuves vidu un saka. shodien pamegjinasim savadak. Lai pieraditu jums, ka es patiesham to varu, hipnotizeshu visus skatitajus. Labi. Vinjs saka-tagad visi saliekat plauksatas kopa un sakrustojat pirkstus. Es neticigi paskatos uz Kristini, bet mes to daram. Vinjs turpina- tagad skaties uz savam plaukstam un izole visu, dzirdi tikai muziku un manu balsi.
Pec briza tu nosecinu, ka nespej atraut rokas, ka nespej atbrivot satverienu.! Tik sausmigi! Bet neizprotami un mistiski. Tu sedi ar neizpratne pavertu muti, lidz vinjs pasaka skaitli tris. Tas ir visai neaptverami, un bija ljoti ljoti daudzi tadi, kas zvanija un rastija vestules ar neizpratnes pilniem jautajumiem- KAA? dievs vien zin, bet iespaids milzigs un paliekoshi. Be vinjs diemzel finala netika. ;(
Bet sodien sanaca kadas triss nopietnas sadursmes ar Kristini, kaut ka mes vinjas aizmirstam piecu minushu laika. :D
Shodien aizdomajos par to, kadelj mes solam un nedaram, kadelj mes saraucam pieri, bet piedodam, kadelj mes spejam piedot nepiedodamo un nepiedot sikumus? Kur slepjas musu smejas?

Ja smaids nerota tavu seju, uzliec ;) --> http://www.youtube.com/watch?v=RwX2UAAgrkA

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru