sestdiena, 2010. gada 13. novembris

Mes ar shejienieshiem bijam Siguldaa.

Aizvakar apmeram pus dienu biju ar shejienieshiem sigulda. Man ljoti patika, shejienieshiem skjita par aukstu un par slapju. :)



Paskaidrioshu:

Shausmiigi lija, bija auksts, visiem bija pilniigi izmirkushas un atsalushas kajas (vismaz man noteikti) bija tik zemu nolaidushies makonji, ka kalnus nemaz nevareja redzet...

Jutos kaa maajas. Arii ar atsalusham kajam, kuras atgriezoties majas ieseedinaju bljoda ar karstu udeni, un pec tam siltas baltas vilnas zekes un pastalas. Vispar vakar vakara izskatiijos ljoti latvîski. Pelekas paplatas bikses, linveidiigs dzemperis, baltas vilnas zekes, pastalas un bize. (tas protams pa maju staigajot. :) )



Tagad skatos filmu, kurai jau pirmaja minute bija, kas tads, no ka es varu maciities. Meitenes tevs vinjai pazinjo, ka vinjai vel jaizdara tas un tas, un meitene pasaka- Ja es zinu, paldies ka atgadinaji. :)

Vienkarshi ne?



Man skjiet, ka pasaule paliek sarezgjiitaka, briidii, kad tev viss skjiet vinkaarshi briniskjigi. :)



Bet es to beidzot izdariiju. Es pateicu Madai visu, kas man bija jasaka. Talakais atkariigs no liktenja... Man skjiet....

Vai jums ir kadriez bijusi sajuta, ka juus kjludaties? Ka jus pasakat kaut ko un nakamaja bridi kads notikums visu apgaz? Un pec tam, shoks par to mazliet izboja mirkli? Nu citiem vardiem, sapratu, ka viss par ko es biju parliecinata var apgazties.. Nu ko... Nekas nav muziigs ;)


Bet tagad pabarstishos ar atsauksmem par filmam, kuras vakar sezot melna adas divanaa, kura es vienkarshi pazudu, jo nezinamu iemeslu delj biju sagjerbusies pilnigi melna, skatijos kopa ar draugiem.
Tatad: 1) The brothers Bloom. Visa visuma doma ar jegu, lai gan nekad nebiju to redzejusi, domu sapratu, pirms kada laika. Doma sekojosi, ka ja tu melo daudz, viena bridi tu vairs nesaproti, kas ir patiesiiba un kas meli. Vispar filma bija uztaisiita ljoti prasmiigi, un celjojot no vienas pasaules vietas uz otru patiesham notika shii vietu mainja. Jo St. Peterburga (btw liela dalja manu draugu nezinaja, kur tas ir :D:D) Tiesham visi runaja krieviski un visu uzraksti bija krieviski.
2)Woody Allen- Everything you ever wanted to know about sex *but were afraid to ask.
Man skjiet ka kaut ko labaku vienkarshi nevareja atrast muusu kompanijai. :D Es nerunaju par to, ka mees esam pusaudzi un filma bija par sexu, filma bija shausmigi smiekliiga. Veinkarshi shausmigi laba komedija. Woodiys Allens ir gjenials rezisors un aktieris- "But im afraid, no one of us come back... " Vinjs ir vienkarshi pats labakais. :D:D Ja.. Par faktu abgashanu, kas notika shis filmas laika.... Nee vispar viss tikka apgazts, izliets un saplests mums vartoties pa zemi.... (Mana gadiijuma kratoties smieklos uz diivaana. :D:D)
3)Shelok Holms. Vienkarshi nekadu atsauksmju. Laikam jau laba filma, bet ne tik nogurusham, kaa es un ne jau pusmaktii.. pateisham aizmigu, liidz kada roka mani pamadonaja. Jauki! :D:D Un tad Jahela pazinjoja, ka vinja brauc majas.
Vismuljkjigakais jautajums uz zemes- Brauksi ar mani via veel paliksi te?
Vinja man to pajautaja pusnaktii, kad tuvakais autobus ir pusseshos no riita, kas noziimeetu, ka man buutu japaliek pa nakti pie mishi, kas nozime gulet uz gridas kopa ar diviem dzekiem... Ja... Gudra doma.. :D:D
Taa nu es aizbraucu majas.. :):)

Bet mishi ir tik miiliigs suniitis.. Ne jau vinjs ir.. Vinjam ir... Tads ka Tobiitis tikai neizveliigs un neveikls. :D:D

Kadi veel jaunumi?
Es dabuuju 1,5 matematika. Es zinu, ka jus zinat, kada es esmu, kad kaut kas tads notiek. Esmu gatava raudat un skalju brekt un tad gribeju vinju nogalinat. Tagad manu matematikas kladi rota liels- EJ DIRST! :D:D Bet es apvaldiju sa vu naidu un atlikusho dienu dziivoju laimiigi. :)

Ajj. Ziniet.. Man pedeja laika ljoti gribas uz latviju. Laikam jau patriotisms dara savu.. Ka neka neatkariibas diena nakamnedelj. Es jau teicu, ka uz skolu neieshu. :D:D Jadabuu saluuts kaut kur. ;);)

Lai jums labi.. ;) Gaidu kaadu skype. ;):*

1 komentārs:

  1. Ja kas, tad google translator ierakstot "Ej Dirs" (bez "t"), tavi klases biedri var aptuveni nojaust, kas tev uz klades rakstīts. :)

    AtbildētDzēst