ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

Mana varda-DIENA

Shodiena sakas skasiti... Pamodos un aizmigu, liidz briidim, kad sanjemu Madaras sms, ar apsveikumu! Paldies sail! Tu netikai iepricinaji, bet ari izglabi manu pakalju no sestdienas skola...



Geografija pienak sms no Anninjas! (Paldies tev! :*) Skolotajs ieintereseti paliukojas uz mani.

-Kas tas bija?

-Atvainojos, man shodien varda diena, visi suta apsveikumus.

-Varda diena? Latvija tadas svin?

-Ja.. Mees svinam. :):)

- Nu klase, tad aopsveiksim varda diena!

Pec kada briza vinjs, kad mes pildijam darba lapu iesaucas- Aha! Mana varda diena ir 6.Decembri! Gaidu apsveikumus no jums visiem!



Oki... :D:D



Ajj... Paedu ta kartigi, salatinjus, 3 maitziites un veel sokolades cepumus, sildam pasauli!

Man skjiet, ka mans radiatora tipa kjermenis arii ir slikts apkartejai videi... varbut es arii izraiusu globalo sasilshanu?



Runajot par sasilshanu, kas izklausas peec slidoshanas, ja parlasas.. :D:D

Pilsetas centraa driiz buus slidotava... vareshu iet slidinaties! :):)









Vakar bija pirmais kd ekonomika... Protams, ka neko nezinaju un nesapratu.. :D:D Un kads nosedas blakus sola... :D:d vispar man leikas, ka shita egazishu savus draugus... Viunuu, gan nedaudz vajag iegast... :D:D Ja.... Es jua tikkai trauceju... :D:D Citiem vardiem man buus veel viens 1ieks. :D:d


Btw... Tikko sarrakste ar draugiem vien dzeks raksta:
"Teti, kad es bushu liels gribu but tads ka tas tur video(nav svariigi)"
Man tads:
"Cik liels tieshi tu gribi buut delinj?"
"Stop... tu... 100% neesi mans tetis ;) Un nu... +10cm" :D:D:D:D (turpmako nerakstishu, jo kadam citam jau japarprot... :D:D )
(Bet shi saruna, un arii turpmakais turpinajums, kura panasas ne tik pieklajigas kjermenja daljas, kuras apspriest, norisinas viensas meitenes visu gramata.. :D:D )


Mamma man atsuutija pukjes, un ljoti miiligu sirsninju.. Nekad enbiju taa raudaajusi aiz laimes.. :):) Paldies tev...Pladies visiem jums! :*:*:*:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru