otrdiena, 2010. gada 23. novembris

Esmu neperfekta barbija. (sun)

Tik daudz, ko stastiit.. Tik maz laika... (pff)

Tieshi tagad skatos prata vetras video- Mans draugs... Kapec man tas atgadina manejos? :):) Ajj, ja jus zinatu, ka es nevaru bez jums dziivot! Man tik ljoti pietrukst ta visa, lai gan tagad nespetu edomaties savu nelaimiigo dzivi, ja kaut kas tads nebutu noticis... Reizem tikai paliek skumji saprotot, ka viss nokartojas, kad es aizbraucu... :) Jauki... ;(

Runajot par neperfektajam barbija... Jaa.. teiksim taa.. Braucot svetdien majas no ciemien, kuros ieraudziju neperferktu barbiju(rudi mati, par lieliu kajas, lai ievilktu kurpiites un neovala seja) tapa dzejolis. Majas tapa melodija.... Taa tapa dziesma...
Bet pa leilam pati esmu neperfekta barbija... :D:D Ja... kura savaa neatvairamaja miskastes stilinjaa.. :D:D Kaut ka pedejas dienas sanak.. staigat ar saplestu adas jaku, cauram bikses.. un pusizjukushiem shuziem... Es labprat aprakstitu savu skatienu un matus... bet... Es sevi nepazistu...

Paskaidroshu... Vakar skatijos bildes un ljoti jauki pati pajautaju, kas taa tada... VBajadzeja redzet visu skatienus... Pati sevi nepaziisti? Godiigi... Esmu dziivojusi bez spogulja tik ilgi... Nezinu, ka izskatas mana seja... Man skjiet, ka es atbraukshu majas un jus man varesiet jautat, kaa es izskatos... Es nezinashu, kada krasa ir mani mati....

Man liekas, ka pedeja laika buushu izsmelusi sevi liidz pedejam... Vakaros knapi aizvelkos liidz gultai... Vairs gan neasinjo pirksti, biju uztaisiijusi partraukumu, lai sadziist... veel nav liidz galam, tapec iipashi uz spleshanu nespiezu.. Nedaudz par daudz bija... Pirksti asiniis un dazs akordus uzlikt nemaznevareju...pirksti negaja vairs... Tagad ir jau labak...
Kas par daudz,tas par skadi! ;);)

Dzeidat skalji lidzi Prata vetrai stavot autobusa pietura... Apraudoties braucot garam nobirusham lapam... Taa esmu es....
Neturet dotos solijumus, slinkot un melot... diemzel arii... Gadas. :D:D

Vienu gane smu iemacijusies... Aizvert savu sasoditi lielo muti ar kritiku... Ja kads vinju gribes... pajautas... Es nevienam nepielienu.. Ja kads man kaut ko parada uzreiz nesaku- Wow tik smuki, nersakstu pie visam bildem komentarus-tiik skaista bilde! :* Tad jau labak neteikt neko... Ja kadam interese... Pajauta. :)

Pastastiishu nedaudz par dienu...
No rita man ir 4 modinataji...
1. Ir 5:30 tip lai apmanitu sevi un vismz vienreiz pieceltos laiciigi.. :D To es nospiezu vienmer...
2. 6:00 tip mosties uztaisi jogu un taichi, ko pavada auksta dusha... HA.. man ir touchscreen... vnk nolieku pirkstu uz atlikt un nenjemu nost...
3. 6:30 patiesham jaceljas un jataisas...
4. 7:00 Ar texstu "Katrin, kaza tada, tev autinjs pec 15 minutem celies tachu"

Ja jus zinatu, cik biezi es sagaidu pedejo vel gulta... :D:D a man Po Es flamingo! :D:D

Shodiuen kjimijas skolotajs megjinaja izskaidrot Energjijas paterinju Kjimiskas reakcijas laika, njemot paliga ekonomikas jedzienus.. Apmeram ta
- Es vinjiem iedodu krediitu, redziet energjija pieaug, un tad vinji man atmaksa, re ka sliid uz leju... Ja vien tas nebuutu tik smiekligi.. :D:D

Rock band, paradija mums koncerta ierakstu... Es aiz smiekliem nogjibu... Labi, ka bija kads tik pat jautrs cilvecinjs, kurs mani pamodinatu... Ajj....


Liels paldies manai vecmaminjia un vectetinjam par varda dienas davanu... :*:* Notiekti iztereshu pratigi... iespejams, ka izbiegshu salstoshas kajas.. varbuut.. :D:D

Noklausiijos astronautu jaunako darinjaumu... Veionmer esmu zinajusi, ka vinji ir gjeniali. :):) Nakamo koncertu es nekaveshu.. ;);)

Btw.. Mani te kads visu laiku baksta ierakstit savas dziesmas un nosuutiit uz Siony......(Kads ir traks... :D:D )

Ja... Kaut ka taa.. :):)

1 komentārs:

  1. Btw... Ja gribi pasmieties- http://www.youtube.com/watch?v=jkS6HchE3aM&feature=related

    AtbildētDzēst