ceturtdiena, 2010. gada 18. novembris

Dievs sveti Latviju!

ajj.. Miilie! Ja jus zinatu, ka man gribetos, lai es tagad buutu latvija.. Vienpadsmita Novemra krastmala un varetu ar jums visiem kopa shovakar dziedat Himnu. :):) (lacitis samilo Latviju)

Paldies dievam, ka biju tik gufra, ka iegaju apollp un paskatijos, ka visi latvishi dzied kopa. :)
Tagad sezu pie datora un citigi verojudatora ekrana tiesraides no Rigas. :) Kaa es miilu shos svetkus! :):)
Makamgad gribu buut tur. Ja jus zinatu, ka es gribetu piezvanit savai vecmaminjai. Vienkarshi apsveikt svetkos. (Vienkarshi skatos LTV1 :D ) man tik ljoti daudz nozime, ka es skatos to pashu, ko redz mana gjimene. Un tas, ka man ir ceriba ieraudzit kadu pazistamu cilveku. ;) Lienat kadraa!! ;);) Palasiju komentarus par Latvijas himnas kopa dzeidasanu. Man tik shausmigi sap, ka cilveki kaut ko tadu piebilst par savu himnu, laib gan reizem piekritu tiem, kas saka, ka tie, kas dzivo arzemes nevar lielities ar savu patriotismu, ja vien vinji nav es. :D:D
Bet es citigi sekoju lidzi visiem svetku pasakumiem.
Latvija tas viss likas passaprotami.. Svetki, brivdiena festivals, kaut kadi pasakumi, kuros visiem patik but. Te... Esmu viena.. Viena svesuma, bet patriotiskaka neka dazi labi Latvija. Es raudu klasoties Latvijas himnu.... dziedu lidzi laimes asaram.. Daudz laimes Latvija, daudz laimes... Neaizmirsti luudzu mani!
Es veletos, lai kads shobrid buutu skype.... Lai vismaz buutu kads, kurs dziedatu ar mani kopaa... Lai vismaz kbutu kads, kuram es varetu pateikt to, ko es juutu. To, ko es gribu just... Es gribu lai jus zinat.... ES DZIEDU LIDZ! :)
Izradas, ka shogad staro ari Jugla. Apskatu visus objektus interneta. Rit droshi vin apskatishu ari bildes, ja kads bus tadas ievietojis. Latvija man likas, ka esmu patriote... vinmer biju jutusi to, ka manu valsti, ka manu zemi. Bet... Tagad... Es dzirdu LTV1 reklamas signalu.... Jutos tik mierigi, tik patikami. Ka dziesmu svetku vakara pie vecmaminjas... Mieraa un droshiiba...
Man pat Maximas reklamas patik.. Jo tas ir par Latviju... Lai gan shodien klausijos ziemassvetku dziesminjas sava portativaja kasesu atskanjotajaa. :):) BNet tomer 18. Novembris nozime vairak. ;)
Dziedodt himnu.. Taja pasha laika, kad to dara visa pareja Latvija... Tik briniskjigi... Skatities saluutu, kurs ir par godu manai valstij... neaprakstami...
Kaut vai, ja man kamera jaredz Valdis Zatlers ar kundzi... Vinji pieder pie manas dzimtenes.. pie manas valsts... Vienmer un muuzigi... Mana Latvija... (milu to. :*:* )



(Iestarpinasim manu shoku, ka Sharlote dziedas bernu eirovizija.. Es negribu buut ljauna, bet vinja nav pelnijusi tik daudz.... Es arii varu tik pat labi sziedat, ta ka nemaz nevajag vinju cildinat... Nedzied jau vinja tik labi.. :D:D )

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru