piektdiena, 2010. gada 5. novembris

Es apsoliju, ka uzrakstishu normalu blogu. :)

Atkal atvainoshos par pedeja laika nesakariigo murmulejumu kopumu. :)

Tatad iistuma par visu un neko. :):)

Matematiskas skolotajs ir vienkarshi neizturams mulkjis. Es negribu to teikt, bet kadam japasaka Osinjai, ka man vinjas pietrukst. (Ajj kaa iedzela sirdii. :D:D) Vakar vinjs teica, ka mums nav formulas jamacas no galvas. Shodien vinjs uzlika parsteiguma kontroldarbu. Nebrinieties, ka man bus 1. Ta pat ka parejai pus klasei, kas bija A grupa. B grupai bija jarekjina tilpums piramidai ar kvadrata pamatni. Mums bija ar vienadmalu trijsturi. Protams, ka, ja tev ir jauzrada aprekjini, kad tu nezini formulu... pff... Un veel piedevaam vinjs sajuca vardus "mala" un "kante" Protams, ka matematikas kladi tagad rota uzraksts "EJ dirst" Ahh... Ko tik es dusmas nevaru izdariit. :):)

Anglju valodas skolotaja (tad, kad vinja man deva manu 2,6 :D:D ) pazinjoja _ Katrin, tev ir ljoti nopietni jamacas vardnica un ta talak. :D:D Atkal biju shausmigi dusmiga. :D:D

Vesture beidzot klasuos un uztveru par ko iet runa. Pat diezgan jauki kaut ko saprast. :)


Skola bija kulturas nedelja. No piekta liidz pat pirmajam stavam bija izveidota trase stikla bumbinjam. :) Pavisma nedeljas laika noripoja 3421 (vai nedaudz vairak, nepaliku, liidz pasham beigam) bumbinjas. Tik forshinji. :):)


Otrdien bijam uz messi. Jus jau zinat, ka es neatzistu ieshamnu baznica un isti iet citas ticibas baznica nav labi, bet amn nebija izveles. Tatad. Maciitaajs 20 reizes pateica vardu "mirsim" un 15- "nave". Un vispar baznicas simbols ir krusts, kas ir arii naves simbols. Man tikai taa liekas, vai arii tas patiesham ir ljoti pesimistiski? :D:D

Citejot- "Mes visi MIRSIM!!!! " :D:D (vinjs patiesham ta teica. :D:D problemas vinjam :D:D)

Manai gjitarai, par kuras eksistenci man veel jo projam ir jabrinas, iet ljoti labi. :):) Man vinja taa patiik. :):) GAbim- http://www.pianelli.de/pics/yamaha-e-gitarre-eg-112_4437l_1.jpg (cita firma, bet izskats identisks :):) )

Vispar man bus jasaak domat, ka transerfings ir patiesham laba lieta. Nekad neesmu shaubijusies, ka taa ir patiesiiba. ;);)

Pedejas dienas izdaru pilniigi visu, kas man ir jaizdara. Viussu, kas ir ierwakstiits mana planotaja. Tagad pulkstens ir pus pieci un man ir divas stundas- klavierem, gjitarai, un visadam sporta aktivitatem :):)

Soriit pamodos par veelu, jo nospiedu mopdinataju un guleju talak, bet.. pamodos bez 15 7, ar domu, ka japiezvana Elinai, jo vinja sen nav neko ar mani kopa darijusi. :D:D Muljkjiigi. :D:D


Miilu juus visus... ;) Riit buus veel. ;);)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru