trešdiena, 2010. gada 3. novembris

Mans jaunais druags PINGUI!

Man skjiet, ka jums visiem tur Latvija iet ideali. :) Un es ceru, ka visi pamazam poiepilda savus sapniishus. :):)

Es katra zinja esmu vienu piepildijusi. :):)
Nopirku elektriko gjitaru!! :):):) (jiip)

Vinju sauc Pingui. (Es esmu ledud pingviins, ledus, ledus pingviins. :D:D Jaa... slidotava.. mmm.. :D:D )
Melnbalta ar pingviina uzliimi. :D:d (pati uzliimeeju. :D:D)

Man iet labi, bet ir ljoti darbiigas dienas. :):) Maacos krievu, vacu, franchu un anglju valodas. :)
Runajot par Anglju valodu- es dabuuju 2 :O:O:O
Jaa.. puse no visa darba bija par tulkoshanu no vacu uz anglju... ;( Bet tik un taa.. ;(

Man ir tik daudz ko stastiit, bet tik maz laiaka.... Man skjiet, ka viena briidii ir jaiestajas pauzei. Jo ir jau jauki taa dziivot visu paspejot, visu izdarot un neesot nogurushai, bet kada briidii jaiestjas pauzei, jo citadi nav jums laika. ;(;(;(

Sarunasim taa. Es pa weekendu uzrakstiishu jums ljoti jauku izklastoshu blogu. :)

Un mamm... Vari man piezvaniit? Man protams gribas izskaidrot kaut ko vairak. :):)

2 komentāri:

  1. Pingui portretu! Pingui portretu!Pingui portretu!
    Starp citu, pingvīns ir arī Linux simbols. :)

    AtbildētDzēst
  2. Ledus Ledus pingvīns jē jē es esmu Ledus pingvīns.. man tagad jāiet.. ĀĀĀ!!! Es nemāku stūrēt!! :D:D:D

    Jām, slidotava. (giggle)

    AtbildētDzēst