ceturtdiena, 2010. gada 2. decembris

Dazreiz tam nav jabut garam, lai butu labs- teica mans tevs.





Mazliet jaapstasta par skolinju. :)





Geografija: Mums geo ir pirma stunda pirmdienas un ceturtdienas. Jus varat iedomaties, cik laimigs ir musu, jau ta sarkastiskais skolotajs, kad vinjam pilna klase ar 21 pusaizmigushu skolnieku. :D (Starp citu, kapec visas manas klases vienmer ir 21 skolens?) Vinjs njemas tik ironizet- Ajj, kurb tik es pasaule nesmu bijis, bet nekas man neliekas skaistaks, par shito baru, kuri plata mutes, ka zivis (es maku tulkot izteicienus (rock) :) ) kuras tver gaisu. Protams, ka shim zivim izlauzas pa smieklinjam. Bet skolotajs tik turpina runas par Kjinu.


Mums tatad jamacas viss par Kinu. Kas gan man neizprotamu iemesli delj ietver Romas, Manhetenas un vel kaut kadas valsts jaunas galvas pilsetas planus. :D Nesaprotu kads tam ir sakars ar Kinu. :) Visi apgalvoja, ka ko tadu varetu ari musu klases audzibnatajs (vissliktakais matematikas skolotajs pasaule, kurs patiesiba macijies par aret vieniigais, ko vinjs jebkad ir uzbuvejis ir garaza) to varetu.

- Jus domajat, ka tas tur, kurs var uzbuvet tik garazu, varetu uzbuvet pilsetu, kura dzivo milions iedzivotaju?

- Nu... vai jus vzinat, cik daudz var sahulet viena garaza? :D:D (Protams, ka top teicu es... neviens cits par guleshanu garaza neiedomatos..)



Kimija: skolotajs, ka vienmer ir gatavais jokupeterius.. :D

Soreiz gandriz aizdedzinaja savu uzsvarci. D: Njema Spirta lampinju turot roku kabata.. gudri ar visu kabatu. :d

Katra zinja visiem ir ljoti jautri vinju stundas. :)



Biologija: atliek tev vienu stundinju pagulet un es vairs pat nezinu, kas ir musu tema. Patiesham, skolotaja ir nolemusi but nejauka, vinja nemaz neaizrada, bet lidz ko tu sac runat vinja vienkarshi uzsuta ara no telpas. Un pec otras izsutishanas reizes tev pienak uzaicinajums nakt uz skolu sestdiena. Daziem labiem jau otrais uzaisinajums atnaca. (giggle) ne man. ;)

Vesture: Vestures kabinets pateisiba ir vienigais, kur iespid sauliite ziemas vidu. Es sezu un gozejos sauliite, lai gfan taa ir blava un vairak atgadina galda lampas gaismu, nevis sauli. Jebkura gadiijuma saule ir tikai uz kadam 30 minutem, tadelj badu ka vien varu. :)
Mans vestures skolotajs man atgadina Zigi (manu defile skolotaju) tada bati uzbuve, tada pati gaida un nedaudz kustibaas ari kaut kas no vinja. Stundas vinjs stasta diezgan interasanti, lai gan man nesaprotami.

Sports: Peldeshana veiksmigi ir beigusies, un mes esam to pardzivojushi, pat nepaliekot nesekmigi. Skolotajs gan nav normalaks palicis, vel jo projam ironize audzinot savu "bernu darzu labako izlasi" Mes tagad spelejam vissvisadas speles. :)

Muzika: Par skolotaja gaumi jau nestridas, bet "pazistamas ziemassvetku dziesmas" no diktata bija tadas, ka pat shejienieshi tadas nezin.. Bet vispar esmu ar savu 3nieku apmierinata..


Tas ari viss. :!
(Man slinkums... :D:D)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru