piektdiena, 2010. gada 26. novembris

Pietiks ar so sviestu!(Es vairs nesolishu, ka rakstishu normali...)

Vienmer solos, ka tagad rakstishu nosmali.. utt.. soreiz nesolu, ka bus normali, pameginaju kaut ko, kas man skiet bija mana kluda pirms tam, un tagad to izlaboju. Atsauksmes lusz! lai es zinu, ka turpinat. ;)



Man nekad nav piemitis rakstnieces talants. Varbut ar to jasamierinas. Patiesiba jau es apzinos, ka nevienu nerausta, tas ko es rakstu. Neviens jau nelasa. Labi, lasa blogu, bet tad ari sukstas. :D
Veletos, kaut man butu talants, ka manam tevam, vai vismaz, kaut man butu laptops, ka vinjam, lai var rakstit, kad uzrodas iedvesma.. :D:D:D
Pet papucitim tiesham ir talants. Tads latvieshu Kurts Vonneguts ta teikt. Man ari gribetos ta rakstit. Neizdodas. Palasiju vinja rakstito stastu un sapratu, ka jamet mana iesakta gramata misene. Sviests. Bet Madara grib lasit. laikam vienkarshi zinkare, kadu sviestu vel izfantazeshu.... (raustu plecus) Varbuut....

Beigsim ar pozitivismu (Uj... Es biju aizmirsusi izslegt savu negativisma podzinju...sorry (giggle))

Ja es butu mans tevs, t.b.-latvieshu Kurts Vonneguts, es ari izdomatu savu ticibu. To sauktu-"Doma ar savu galvu, sasodits!" Un visi religiozi fanatiskie tipi beidzot varetu dzivot normalu dzivi. (sun)
Musu "Bibelei" butu 1500 lapaspuses un teishi pa vidu 750-751lpp butu ar lieliem trekniem burtiem rakstits-

Doma ar savu galvu, sasodits!
Amen

Luk to es saucu par ticibu! :)




Ziniet, dazi cilveki saka, ka vinji veletos zinat, kas norisinas mana galva. Nu ko, uzslegsim skaljruni?
"Don't stop, thinking about tomorow
Don't stop.. la la la la laaa........."
¨

Jeee.... Es dziedu. Tur nav neka cita, ka viena melodija. Nemedzu daudz domat patiesiba. ;);) (Vispar nemedzu domat. :) )


Ungariski, es tevi milu ir Shuuband. (giggle) Pasmiekliguma smiekligums. Pavazajos pa mazo pilseteli skalji sauktdama sho vardu.. :):) (mmm) Milu visus. :)


Sodien japabaro Roze, citadi vel appedis visas Ramonas sazimetas sirsninjas. (giggle)
Lai gan es ari vinjas vieta atlajuju neprasitu. (Roze ir tada iedomiga puke, saprotiet)


Texsts, starp citu ir atskjirigs, ja to lasa dazados noskanjojumos, vai pat intonacijas. Pamegini dusmigi teikt- "Es tevi milu, un vienmer busu tev lidzas" Tad tie kljust par draudiem... Tapec mums pirms katra teksta japieraksta intonacijas tips. Ka muzika. Piemeram: Par rozi jalasa amizantatoni, tikkai nedaudz smejoties. Par religjiju, nopietna, bet ar smaidu lupu kaktinja. Kaut ka ta. :)


Latvieshiem ir teiciens, vai palama- "Ko smaidi, bernu gaidi?" Jaa, smiekligi. Bet mans vacu valodas skolotajs smaida ta, itka gaiditu rekjinus. Vienmer izskatas mazliet izbijies, veras uz durvju pusi, ka mazs puisens, kurs grib tikt prom pirms vel ir piemizis bikses.


Visiem skola jaruna vacu valoda, un es te brinos, kapec vietejais dialektsneizmirst. Ja jau vinjus saprot tikai te, maza apgabala, un televizors un visas avizes ir vacu valoda? Lai gan, latgalieshu(ka vispar gramatiski pareizi to raksta?) valoda jau ari turas. :)

Matematikas stunda jautaju sev, ko gribu vairak. Izpildit visus uzdevumus atri, vai ari censties visu pierakstit ljoti skaisti. Atri- varu; skaisti-ne... Njemot vera, ka esmu nolemusi shogad iemacities un darit visu, ko Riga nevaru, saprotiet pashi. :) :*

Mes ar Saaru vesture rakstam pasaku. çEs vienu teikumu, vinja otru. Ieiejot klase es skalji saku: "Turpinam pasaku!" Nekadu problemu, jo vacu valoda pasaka un vesture rakstas un izrunajas pilnigi vienadi-Geschichte. :):)

Bet jums butu jaredz manas klades, vinjas cies no ziemassvetku vecishiem, rudolfiem un ta talak. Es apzimeju visus cilvecinjus. :) :D:D (Nu Sara ari. :):) ) Varbut kadreiz ielikshu bildi. :)


Shodien bijam uz ziemassvetku tirdzinju. Neilgi. Paspeju nosecinat, ka vinju karstvins man ari nepatik, un ka puse nemaz nevaru tikt klast, jo jaskatas uz saviem pirkstgaliem(Mazas vinjaiem tas vecas ekas. :)) Anjai palika au^ksti un mums bija atrak japazud. Un tad visi drebinajas (ara ir
+1) a man labi. :)

Shi dzeisma ir parnjemusi manu pratu. Tadel man ta patik rakstit sho bloga ierakstu, ka pa klavieru taustinjiem skrien pirksti. :) skaisti. Tagad man ir jauan formata domas, bez vardiem tikai tonji. :) Skaisti. Man nav jazin vairak.. es ietekmejos no skanjam, kas man nozime vairak, izjutas nevis muzika, nevis albums vai grupa- tas man ir svarigi. Neesmu koncertu cilveks. Vienmer esmu to teikusi. Reizem koncerta tu nevari sajust to, ko juti citreiz to klausoties. Reizem ja, ja tu juti energjijas piepludumu. Bet citreiz.. Tev var sakt ta muzika vairs nepatikt, jo apkarteja druzma izjauc noskanju. muzika spelejas ar tavam izjutam un emocijam, mums patik nevis pats skanjdarbs, bet gan ko tas dara ar musu pratu un sirdi. ;) Vienigie koncerti, uz kuriem var iet-klasiska muzika, cilveki sez, un vari patiesi izbaudiit to. :)
Sheit esmu jau uz 4iem bijusi. :)



Paldies ka uzkalausijat. Tagad atsauksmes ludu, ka jums patika, turpinat ta, vai ka citadi? :)

2 komentāri:

  1. turpinat, vienagga kādā formatā, bet turpināt. Reizēm ir jauki, ka vnk pierakti ta ka domā. Ne jau vienmēr visu vajag tā skaisti līdz galam :)

    AtbildētDzēst