svētdiena, 2010. gada 31. oktobris

Heloween

- Du hatest mir gesagt, dass du bist keine Hexe.
-Heute, ja. Aber Morgen.... ;)

Maza shausminosha uzkasiito frizuuru, melnajam aciim un miskastes amisu svarku vieta... Katrina dodas iekaset vecas nevajadziigas bonbongas. :D

Vispar.. Cilvekiem liekas diivaini, ka es atrodu risinajumus lietam, kuras vinji nemaz nekad nemegjinatu risinat. Ka piemeram mana svarku problema. ^Taisiit terpus pasham te ir retums. Un man nebiaj svarku.. Kas pa problemu saliec kopa lielu daudzumu miskastes maisu un tev ir kupli melni svarki, kas izskatas veci un saburziiti, gluzi, kaa raganai jaizskatas.. :):)

Uzkasiitos matus vinji rez pirmo reizi muuzaa.. :D:D Patiesham. Mazas miiliigas raganinjas jau protasm ir jauki, bet scary tipi man tuvaaki. :D

Man gan no sakuma bija ideja vienkarshi nopirkt vampira zobus un telot vampiiru no kreslas, tad man gandriiz nekads terps nav vajadziigs, bet nu visadi gadas... :)

Ziniet ko, Gabis mani neliek miera ar saviem KApec, Kapec??? Es jau 100000000 (skaitiet nulles miiljie :D:D) saku, ka es esmu katriina- i dont have to make a sence!! :D

Vispar man nevuutu japargjerbas, kas gan ir briesmiigaakas par katriinu.. :D:D



Ej ej.. Es tiku pie 20 gadus veca, bet ljoti laba sintezatora, kuram neskan 2i taustinji, bet parejais ir ljoti labi. :D Un pie 20 gadus veca ritmbox. :D:D Idealais muzicieris. :D:D :):)

Juutu, ka kaut kas top. Liidz veelakam ;) Eju est ZOPF! :):)

1 komentārs:

  1. es šodien ar savācos konfektes (mm)
    ar Anniņu pārtaisījām Jāni par melnmataino Grietiņu. (giggle) Viņš tik jauki izskatījās. ^^

    AtbildētDzēst